-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Tue, 20 Jan 2015 23:46:05 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 31
Message-ID: <m9mn3s$7eu$1@mx1.internetia.pl>
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9gsjs$1u0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jcek$k7h$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jsll$632$1@node2.news.atman.pl> <m9k19v$47q$1@mx1.internetia.pl>
<54be9faa$0$6351$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1421795260 7646 78.10.177.126 (20 Jan 2015 23:07:40 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2015 23:07:40 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <54be9faa$0$6351$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554474
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F."
>> Kierowcy jada do konca lewym pasem, po czym hamuja (blokujac tym samym
>> płynny ruch na lewym pasie "na Warszawe") i wjezdzaja pod nos ciezarówkom
>> powodując tym samym koniecznosc hamowania u ciezarówek
>Ale po co, skoro w ten zjazd zjeżdża się setką, czyli nawet bez dotykania
>hamulca, a ciężarówki na prawym pasie tyle nie jadą?
>Oznacza to, że przyczyna jest inna - nie idzie przejechać przez prawy pas
>między jedną ciężarówką a drugą, bo nie trzymają przepisowych odstępów
>między sobą.
---
>A jest jakiś przepisowy ?
Przepisowy jest taki
3. Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch
pasach ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem
prędkości albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości
przekraczającej 7 m jest obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu
silnikowego znajdującego się przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy
mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi pojazdami.
Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli kierujący pojazdem przystępuje
do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.
Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.
---
Dobrze mi się wydawało :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.15 02:12 J.F.
- 21.01.15 02:15 J.F.
- 21.01.15 13:59 J.F.
- 21.01.15 16:54 Cavallino
- 21.01.15 19:49 Budzik
- 21.01.15 19:49 Budzik
- 22.01.15 08:23 J.F.
- 22.01.15 09:17 Ghost
- 22.01.15 09:41 Budzik
- 22.01.15 10:18 J.F.
- 22.01.15 10:59 Budzik
- 22.01.15 11:18 J.F.
- 22.01.15 16:05 Cavallino
- 22.01.15 17:59 Budzik
- 22.01.15 18:25 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=