  • 111. Data: 2015-01-20 11:00:00
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ f...@u...waw.pl ...

    > Zakazać TIR-om jazdy! W ogóle! Bo na krajówkach jeszcze bardziej
    > przeszkadzają, bo nie ma jak wyprzedzić.

    Zakazać jazdy kazdemu kto przeszkadza Cavallino! :)

  • 112. Data: 2015-01-20 11:05:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Alf/red/ f...@u...waw.pl ...

    > Zakazać jazdy kazdemu kto przeszkadza Cavallino! :)

    czyli wszystkim :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2015-01-20 11:19:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Budzik wrote:

    >czyli wszystkim :)

    Na pewno znajdzie sie ktos szybszy ... zakazac jazdy Cavallino :-)

    J.

  • 114. Data: 2015-01-20 13:09:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >Ok, koncze dyskusje, bo widze, ze pomylił ci sie tor z ulica - to sie
    >powinno leczyc.
    >Smignac miedzy tirami z lewego pasa na pas zjazdowy - piekne...

    No, niedawno byl tu filmik jak to sie robi, bodajze z Holandii :-)

    >Widac nadal bedziemy męczyć się w korkach a raz na jakis czas wrecz
    >stać na
    >autostradzie i ogladac zwłoki tych co własnie tak smigaja i cos im
    >sie na
    >zjezdzie nie uda... Bo jak wiadomo - zaoszczedzenie tych 10 sekund to
    >PUNKT
    >HONORU!

    No, jesli ten tir jest jeden, to nie ma problemu. Jak sa dwa to tez
    nie ma problemu, chyba ze moc silnika za mala.
    A jak jest wiecej, to juz nie jest 10 sekund....

    A potem w trasie - tu 10s, tam 15 ... i na koniec moze sie godzinka
    uzbierac..

    J.

  • 115. Data: 2015-01-20 13:11:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tom N <8...@5...214535.invalid> ...
    >I jeszcze dopowiadając - ja tez pare razy byłem zaskoczony jak
    >idiotycznie
    >sa oznaczone niektore wezły.
    >Jakies nazwy małych popierdołek zamiast Głównych miast etc.
    >Ale cóz, myslałem ze tak musi być...
    >Az pojechałem do Austrii...
    >Czemu u nich nawet oznaczenia dróg muszą być porządne a u nas
    >niekoniecznie...?

    Bo u nich jest burdel, a u nas porzadek i wszystko zgodnie z
    rozporzadzeniem ministra :-)

    J.

  • 116. Data: 2015-01-20 13:55:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Koleś 24 lata, na miejscu kierowcy wyrósł słup. Nawet nie chce myśleć
    >co z niego zostało:
    >http://www.tvs.pl/informacje/tragiczny-wypadek-na-d
    ts-samochod-uderzyl-w-wiadukt#gallery

    Na tych zdjeciach widac co sie stalo.

    O dziwo cos zostalo (i jest pod folia).

    No, dobre slupy robia na Slasku ... noga z gazu...

    J.

  • 117. Data: 2015-01-20 16:48:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ok, koncze dyskusje, bo widze, ze pomylił ci sie tor z ulica

    Bo nie staję przed skrzyżowaniem, nie wysiadam z samochodu żeby
    sprawdzić,czy nic nie jedzie?
    Nie - to Tobie ewidentnie się mylą własne kapelusznicze fobie z normalnym
    światem.

    Weź już lepiej rzeczywiście zamilknij - im na dłużej, tym lepiej.

    - to sie
    > powinno leczyc.
    > Smignac miedzy tirami z lewego pasa na pas zjazdowy - piekne...

    Dokładnie.
    Żeby zmienić dwa razy pas, nie potrzeba kilku kilometrów, jak usiłują
    twierdzić co głupsi kapelusznicy.

  • 118. Data: 2015-01-20 19:34:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał
    Użytkownik "Cavallino"

    >Ale po co, skoro w ten zjazd zjeżdża się setką, czyli nawet bez
    >dotykania
    >hamulca, a ciężarówki na prawym pasie tyle nie jadą?
    >Oznacza to, że przyczyna jest inna - nie idzie przejechać przez prawy
    >pas
    >między jedną ciężarówką a drugą, bo nie trzymają przepisowych
    >odstępów
    >między sobą.
    ---
    >A jest jakiś przepisowy ?

    Przepisowy jest taki

    3. Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch
    pasach ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem
    prędkości albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości
    przekraczającej 7 m jest obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu
    silnikowego znajdującego się przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy
    mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi pojazdami.
    Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli kierujący pojazdem przystępuje
    do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.

    Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.

    J.

  • 119. Data: 2015-01-20 19:49:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

> [...]
    > do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.
    > Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.

    Czniasz art. 19 ust. 2 pkt 3?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 121. Data: 2015-01-20 20:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo u nich jest burdel, a u nas porzadek i wszystko zgodnie z
    > rozporzadzeniem ministra :-)

    Dokładnie tak! Porządek musi być!