  • 131. Data: 2015-01-21 13:59:18
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    > ---
    > Przepisowy jest taki

    >Czniasz art. 19 ust. 2 pkt 3?

    W zasadzie jest nie na temat. A przynajmniej nie bezposrednio.

    J.

    P.S. "w razie zatrzymania" ...
    29) zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu niewynikające z
    warunków lub przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłużej niż 1
    minutę, oraz każde unieruchomienie pojazdu wynikające z tych warunków
    lub przepisów;

    Nagle zatrzymanie z powodu wypadku obejmuje powyzsza definicja ?

  • 132. Data: 2015-01-21 16:54:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > (nie wierzę oczom)
    > Kapelusz warning!!!

    No niestety, obecne auto wyklucza szybszą jazdę.
    Nawet na autostradzie zazwyczaj 120 na tempomacie jest ustawione.
    Starość panie.....

  • 133. Data: 2015-01-21 19:49:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, A4 to chyba kawal jest ... i zawsze mozna tira wyprzedzic, a potem
    > mu przed nos i do bramki viatoll z portfelem w reku ...

    No ale przeciez nie zjezdzasz na kazdym zeby stracic 10 sekund...

  • 134. Data: 2015-01-21 19:49:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No niestety, obecne auto wyklucza szybszą jazdę.
    > Nawet na autostradzie zazwyczaj 120 na tempomacie jest ustawione.
    > Starość panie.....

    Dojrzewasz :)

  • 135. Data: 2015-01-22 08:23:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Jan 2015 18:49:18 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > No ale przeciez nie zjezdzasz na kazdym zeby stracic 10 sekund...

    Jest wiecej okazji - jedne bramki, drugie bramki, tankowanie, tiry
    szykujace sie do wyprzedzania itp

    J.

  • 136. Data: 2015-01-22 09:17:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    >Ale czy ja dobrze widze:
    >5:13:36 - wypadek
    >5:15:29 - ludzie cos tam juz robia
    >5:53:30 - podjezdza policja i karetka

    >Jak na srodek miasta ... troche dlugo.
    >No nie, nie srodek, granica przeciez.

    Środek miasta, pogotowie o tej porze dojedzie w 5 min. Co prawda podjeżdżali
    pod prąd ale tylko ostatni kawałek, pytanie o której ktoś zadzwonił?

  • 137. Data: 2015-01-22 09:41:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jest wiecej okazji - jedne bramki, drugie bramki, tankowanie, tiry
    > szykujace sie do wyprzedzania itp

    To teraz pytanie ile km trzeba by jechac zeby stracic godzine tracac na
    kazdej takiej sytuacji 10-15sekund? 5.000km?
    Nie demonizuj!

  • 138. Data: 2015-01-22 10:18:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >na
    >kazdej takiej sytuacji 10-15sekund? 5.000km?

    Moze tak, mam pare doswiadczen.
    -kiedys tam dawno, trasa wroclaw - pulawy. w jedna strone kolega
    zobaczyl dwa radary i zwolnil do przepisowej, w druga sie spieszyl,
    wyszlo cos 5:15 w jedna, 5:45 w druga.
    -ja jak jezdze roznymi trasami poza autostradami ... srednia wychodzi
    podobna. Na autostradach tez podobna (tzn wyzsza niz innych).
    Ale mozliwe tez, ze z przyzwyczajenia zawsze jezdze tak samo,
    wyprzedzam jak ktos sie wlecze, nawet jak wkrotce zjezdzam w prawo :-)
    - wroclaw Warszawa przed przebudowa 8-ki - raz lalo solidnie, nie
    spieszylo mi sie, pojechalem spokojnie. Godzina dluzej niz zazwyczaj.

    J.

  • 139. Data: 2015-01-22 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze tak, mam pare doswiadczen.
    > -kiedys tam dawno, trasa wroclaw - pulawy. w jedna strone kolega
    > zobaczyl dwa radary i zwolnil do przepisowej, w druga sie spieszyl,
    > wyszlo cos 5:15 w jedna, 5:45 w druga.

    A nie, to zamyka dyskusje.
    Mamy dowód ze zwolnienie przed dwoma radarami opóźnia trase o pol godziny.
    cbdu....

> [...]
    > - wroclaw Warszawa przed przebudowa 8-ki - raz lalo solidnie, nie
    > spieszylo mi sie, pojechalem spokojnie. Godzina dluzej niz zazwyczaj.

    Ale wiesz ze rozciagasz jeden fragment trasy zdarzajacy sie byc moze kilka
    razy na całym dystansie na cała jazde?

    Zreszta pamietam te tłumaczenia - jezdzimy szybko i niebezpiecznie bo nie
    mamy porzadnych dróg.
    Teraz juz troche mamy ale i tak na tych drogach musimy próbować urwać 10
    sekund ktore nic nei daja poza powoodowaniem niebezpieczenstwa i
    utrudniania zycia innym.
    Hipokryzja? Okłamywanie samego siebie?

  • 140. Data: 2015-01-22 11:18:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A nie, to zamyka dyskusje.
    >Mamy dowód ze zwolnienie przed dwoma radarami opóźnia trase o pol

    Zwolnienie bylo po dwoch radarach, na cala trase.

    >Ale wiesz ze rozciagasz jeden fragment trasy zdarzajacy sie byc moze
    >kilka
    >razy na całym dystansie na cała jazde?

    Tak to bywa. Na takiej autostradzie czesciej mozna zwolnic lub
    przyspieszyc ... no i jak ktos czesciej zwalnia, to mu srednia spada.
    Akurat na naszych autostradach z reguly niewiele,

> [...]
    >10
    >sekund ktore nic nei daja poza powoodowaniem niebezpieczenstwa i

    Przyzwyczajenie.

    Zobacz, ze na autostradach malo kto przepisowa predkosc przekracza.

    J.

    P.S. Zdarzylo mi sie raz na wyjezdzie z autostrady stac z godzine w
    korku ...