-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Tue, 20 Jan 2015 00:03:29 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 126
Message-ID: <m9k2g2$clo$1@node2.news.atman.pl>
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9gsjs$1u0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jcek$k7h$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jsll$632$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1421708611 12984 109.173.179.149 (19 Jan 2015 23:03:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jan 2015 23:03:31 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 150119-0, 2015-01-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554440
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>>> I co to niby to da, skoro korek zaczyna się kilka km wcześniej?
>>>>
>>> Ale zaczyna sie od pierwszych 100 metrów.
>>
>> To na pewno przez tych, co stają na lewym pasie żeby skręcić w
>> prawo.... Tylko szkoda że jakoś nie dane mi było ich zobaczyć, mimo że
>> z wiaduktu widać na kilka km, a zjazd jest od niego może z 500 m..
>>
> Napisałem ci ze nie musza stawac, wystarczy, ze znaczaco zwolnia
Jak znacząco zwolnią, to nadal będą szybsi od TIR-ów i nic im nie zabroni
zmienić pas między TIR-ami.
O ile TIR-y będą jechały tak jak powinny.
>> Ale po co, skoro w ten zjazd zjeżdża się setką, czyli nawet bez
>> dotykania hamulca, a ciężarówki na prawym pasie tyle nie jadą?
>> Oznacza to, że przyczyna jest inna - nie idzie przejechać przez prawy
>> pas między jedną ciężarówką a drugą, bo nie trzymają przepisowych
>> odstępów między sobą.
>>
> Jak to po co?
> Własnie po to ze jak wjezdza miedzy ciezarówki inne auto, to ciezarówka
> przyhamowuje, zeby zwiekszyc odstep.
Zazwyczaj właśnie dlatego, że już wcześniej nie trzymała przepisowego.
>> Ciekawe, to po co ci na lewym hamują rzekomo żeby wjechać na prawy pas
>> i mają z tym problemy?
>> Zaprzeczasz sam sobie.
>>
> Nie umieja zrobic tego płynnie? Sam psioczysz ze na drogach pełno
> melepetów
> ale tutaj nagle twierdzisz, ze sami profesjonalni kierowcy?
Nie - ale melepety w tym miejscu już dawno wjechały między TIR-y, więc
pozostają pozostali.
> Melepeta to ktos kto bezmyslnie mnie do przodu zamiast przewidywac...
Nie - melepeta to ktoś kto się wlecze po drodze zamiast nią jechać jak
człowiek.
Czyli wszystkie TIR-y na autostradzie łapią sie pod tą kategorię, chcąc nie
chcąc.
>>>
>>>>> Tirom i tak nie podjezdza sie pod maske, nawet jak zostawia
>>>>> odpowiedni odstep.
>>>>
>>>> Chyba że nie ma innego wyjścia, bo go nie zostawiają.
>>>>
>>> Nie podjezdza sie i koniec.
>>
>> Chyba że nie ma innego wyjścia.
>
> Oczywiscie. Ale zjazd z autostrady w ostatniej chwili bo sie ciagneło do
> konca bezmyslnie na lewym taka sytuacja nie jest!
Jeśli na prawym nie zostawiają odstępu to jest.
Wiadomo, bywają błędy w ocenie sytuacji, ale nie jest tak, że ten sam błąd
popełni nagle kilkuset kierowców.
A kilku nie zakłóci w takim stopniu ruchu, jeśli nie ma innych przyczyn.
A właśnie mówię że są, melepety na prawym pasie.
W TIR-ach, ale rzecz jasna nie tylko.
>
>> Postój na lewym pasie nie wchodzi w rachubę, tylko dlatego że jakiemuś
>> jaśnie panu w TIRZE NIE CHCE się zachować odstępu, co jest jego psim
>> obowiązkiem.
>>
> Psim obowiazkiem?
Tak.
Zaczyna sie...
> Naprawde nie rozumiesz tego, ze jak ktos wjedzie przed tira to ten
> automatycznie musi przyhamowac zeby zwiekszyc odstep?
Tylko w przypadku gdy melepeta zjeżdża z autostrady za wolno, albo on sam
wcześniej już odstępu odpowiednio dużego nie zachował.
Ty twierdzisz, że główną przyczyną jest ta pierwsza, a ja że ta druga.
Bo wiem z jakim odstępami tam ZAWSZE TIR-y jeżdżą, czasem mam problem żeby
skuterem między nie wjechać.
Ale rozumiem, że sugerujesz iż ci z lewego wjeżdżają zbyt wcześnie przed
zjazdem, więc TIR-y muszą przyhamować.
Pewnie trochę racji w tym jest, lepiej to zrobić tak, żeby nie musieli,
czyli tuż przed zjazdem. ;-)
> to teraz ponownie grzecznie prosze - zastanów się co sie dzieje z
> przepisowym odstepem, jak przed tira wjedzie samochód...
Zmniejsza się na sekundę, co TIR-owiec dobrze widzi, że zaraz mu zjadą na
pas do skrętu.
>> Jak się korkuje, to ten brak wyboru zaczyna się nie na ostatnich 100
>> metrach, tylko na ostatnim kilometrze.
>>
> Potem juz tak.
> Ale zaczyna sie od pierwszego kierowcy, pierwszego zajechania i pierwszych
> 100 metrów.
Albo od pierwszego TIR-a z 5 m odstępem.
Co nie pozwala po prostu śmignąć między nimi do zjazdu.
>
>>> I przez takich ruch na zjezdzie Katowice sie blokuje.
>>
>> Przez takich w TIR-ach jadących 5 m od poprzednika.
>> I tylko przez nich.
>
> dlaczego mnie to nie dziwi, ze Cavallino zawsze widzi wine u innych...
Zawsze widzi winę melepetyzmu u melepetów - to prawda.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.15 00:57 Czesław Wiśniak
- 20.01.15 10:00 Budzik
- 20.01.15 10:25 Alf/red/
- 20.01.15 11:00 Budzik
- 20.01.15 11:05 masti
- 20.01.15 11:19 J.F.
- 20.01.15 13:09 J.F.
- 20.01.15 13:11 J.F.
- 20.01.15 13:55 J.F.
- 20.01.15 16:48 Cavallino
- 20.01.15 19:34 J.F.
- 20.01.15 19:49 RoMan Mandziejewicz
- 20.01.15 20:00 Budzik
- 20.01.15 20:00 Budzik
- 20.01.15 20:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual