  • Data: 2015-01-20 00:03:29
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Napisałem ci ze nie musza stawac, wystarczy, ze znaczaco zwolnia

    Jak znacząco zwolnią, to nadal będą szybsi od TIR-ów i nic im nie zabroni
    zmienić pas między TIR-ami.
    O ile TIR-y będą jechały tak jak powinny.

    > Jak to po co?
    > Własnie po to ze jak wjezdza miedzy ciezarówki inne auto, to ciezarówka
    > przyhamowuje, zeby zwiekszyc odstep.

    Zazwyczaj właśnie dlatego, że już wcześniej nie trzymała przepisowego.

    > Nie umieja zrobic tego płynnie? Sam psioczysz ze na drogach pełno
    > melepetów
    > ale tutaj nagle twierdzisz, ze sami profesjonalni kierowcy?

    Nie - ale melepety w tym miejscu już dawno wjechały między TIR-y, więc
    pozostają pozostali.

    > Melepeta to ktos kto bezmyslnie mnie do przodu zamiast przewidywac...

    Nie - melepeta to ktoś kto się wlecze po drodze zamiast nią jechać jak
    człowiek.
    Czyli wszystkie TIR-y na autostradzie łapią sie pod tą kategorię, chcąc nie
    chcąc.

    > Oczywiscie. Ale zjazd z autostrady w ostatniej chwili bo sie ciagneło do
    > konca bezmyslnie na lewym taka sytuacja nie jest!

    Jeśli na prawym nie zostawiają odstępu to jest.
    Wiadomo, bywają błędy w ocenie sytuacji, ale nie jest tak, że ten sam błąd
    popełni nagle kilkuset kierowców.
    A kilku nie zakłóci w takim stopniu ruchu, jeśli nie ma innych przyczyn.
    A właśnie mówię że są, melepety na prawym pasie.
    W TIR-ach, ale rzecz jasna nie tylko.

    > Psim obowiazkiem?

    Tak.

    Zaczyna sie...
    > Naprawde nie rozumiesz tego, ze jak ktos wjedzie przed tira to ten
    > automatycznie musi przyhamowac zeby zwiekszyc odstep?

    Tylko w przypadku gdy melepeta zjeżdża z autostrady za wolno, albo on sam
    wcześniej już odstępu odpowiednio dużego nie zachował.
    Ty twierdzisz, że główną przyczyną jest ta pierwsza, a ja że ta druga.

    Bo wiem z jakim odstępami tam ZAWSZE TIR-y jeżdżą, czasem mam problem żeby
    skuterem między nie wjechać.

    Ale rozumiem, że sugerujesz iż ci z lewego wjeżdżają zbyt wcześnie przed
    zjazdem, więc TIR-y muszą przyhamować.
    Pewnie trochę racji w tym jest, lepiej to zrobić tak, żeby nie musieli,
    czyli tuż przed zjazdem. ;-)

    > to teraz ponownie grzecznie prosze - zastanów się co sie dzieje z
    > przepisowym odstepem, jak przed tira wjedzie samochód...

    Zmniejsza się na sekundę, co TIR-owiec dobrze widzi, że zaraz mu zjadą na
    pas do skrętu.

    > Potem juz tak.
    > Ale zaczyna sie od pierwszego kierowcy, pierwszego zajechania i pierwszych
    > 100 metrów.

    Albo od pierwszego TIR-a z 5 m odstępem.
    Co nie pozwala po prostu śmignąć między nimi do zjazdu.

    > dlaczego mnie to nie dziwi, ze Cavallino zawsze widzi wine u innych...

    Zawsze widzi winę melepetyzmu u melepetów - to prawda.