  • Data: 2017-06-30 16:17:24
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2017 o 06:37, Pszemol pisze:

    > Bliżej chyba będzie komuś, kto nie mieszka na przedmieściach Chicago :-)

    Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał.
    Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką
    wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż
    znalezienie tesli trójki.

    Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a
    twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców
    lżejszy:P

    Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
    przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.

    Shrek.