  • Data: 2017-06-30 16:38:17
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał.
    > Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką
    > wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż
    > znalezienie tesli trójki.
    >
    > Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a
    > twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców
    > lżejszy:P
    >
    > Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
    > przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.

    Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
    facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.

    A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
    ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
    wcześniej moja Honda Accord Coupe.