  • Data: 2017-06-30 20:06:52
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > THX cpt. Obvious.

    Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.

    > a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
    > ją łyknie bez zająknięcia.

    Myślisz o starym modelu z 2012.

    Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.

    http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
    -mph-times/

    > No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
    > wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.

    No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
    problemy.

    > Zresztą - jestem pewny,
    > że tesla też różne płyny ma.

    Może ma.

    > Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
    > koło macka na A2? Nie dojechała?;)

    Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.