  • 1. Data: 2010-05-08 17:10:20
    Temat: Tabliczka haka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mam w samochodzie zamontowany hak holowniczy obok którego jest blaszany
    element z gniazdem elektrycznym i tabliczką znamionową haka.

    Musiałbym wymienić tą blachę z gniazdem i tabliczką, bo stara jest już
    zmęczona życiem. Pytanie tylko co z tą tabliczką z danymi haka?

    Po pierwsze czy jest ona niezbędna?
    Czy musi być przymocowana do haka, czy mogę ją zamontować gdzieś obok,
    albo np. wozić w schowku?

    I czy nie ma tam jakiś magicznych zabezpieczeń przed ruszaniem tego? Bo
    jak urwę te obecne nity i przynituję do nowego elementu, to ktoś się
    przyczepi?

  • 2. Data: 2010-05-08 21:41:49
    Temat: Re: Tabliczka haka
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    moj hak zardzewial, ocynkowałem go, łącznie z tą blaszą gdzie jest
    gniazdo -> musiałem wiec oderwać tabliczke.
    Jezdze bez niej już 4-5 lat i nikt nigdy sie nie czepiał:-)

    --
    -----
    uciu

  • 3. Data: 2010-05-08 23:59:00
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > moj hak zardzewial, ocynkowałem go, łącznie z tą blaszą gdzie jest
    > gniazdo -> musiałem wiec oderwać tabliczke.
    > Jezdze bez niej już 4-5 lat i nikt nigdy sie nie czepiał:-)

    Na mało upierdliwego diagnoste trafiasz...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-05-09 09:47:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > I czy nie ma tam jakiś magicznych zabezpieczeń przed ruszaniem tego? Bo
    > jak urwę te obecne nity i przynituję do nowego elementu, to ktoś się

    O brak tabliczki moga przyczepic sie na przegladzie.
    W PL nie zdazylo mi sie zeby jakis policmajster spogladal na nia i czepial
    sie o jej brak. W DE BAG (odpowiednik polskiego ITD) kilka razy sprawdzal
    tonaz kiedy jechalem z przyczepa. Jesli chodzi o nity, to nie zauwazylem,
    zeby byly jakies specjalne. Zreszta tabliczki przyklejane czy w formie
    elastycznej naklejki tez widywalem.

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-05-10 15:03:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P_ablo pisze:
    > O brak tabliczki moga przyczepic sie na przegladzie.

    fakt sam tak miałem

    Orientuje się ktoś może jak będzie wygląda kwesta hak w dowodzie a w
    aucie już zdemontowany podczas przeglądu?

    --
    krzysiek82