  • Data: 2012-07-13 11:20:27
    Temat: Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, July 13, 2012 6:46:34 PM UTC+10, Piotr Rezmer wrote:
    > Iguan_007 Iguan_007 pisze:
    >
    > &gt; Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada
    oraz iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
    > &gt; Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do
    muzyki ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na
    duzym ekranie.

    > Możesz napisać coś więcej o tym połączeniu (komputer-Hifi)? Dobrze
    > zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
    > Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

    Wybacz, jestem laikiem wiec opisze tylko jak to dziala - na komputerze masz
    biblioteke muzyki/filmow/zdjec. Odtwarzaniem sterujesz z iPada lub iPhona.

    Przy Apple TV mozesz albo wyswietlac/odtwarzac to co masz na iPhonie/iPadzie albo
    (jesli masz wlaczony komputer), to co masz w bibliotece na komputerze.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: