  • 1. Data: 2012-07-12 23:37:36
    Temat: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Kilka dni temu korzystałem z iPada. Pozytywnie zaskoczyła mnie jakość
    ekranu dotykowego, mimo tego że mam najczęściej suchą skórę nie musiałem
    się tak starać jak przy telefonie, żeby telefon wykrył dotyk. Jak
    wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami (np.
    Samsung Galaxy 8,9)?

    Mam wrażenie, że tablety dobrze się sprawdzą w miejsce pilotów zdalnego
    sterowania do sprzętu audio (np. sterowanie media streamingiem) i jako
    stołowa przeglądarka www. Ponieważ do pracy mam stacjonarno/mobilnego
    laptopa, nie zakładam wykorzystania tabletu do wprowadzania tekstu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-07-12 23:51:23
    Temat: Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 12 Jul 2012 23:37:36 +0200, Piotr Rezmer

> [...]
    >się tak starać jak przy telefonie, żeby telefon wykrył dotyk. Jak
    >wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami (np.

    tez mam takie wrazenie. i iphohe i ipad maja jakby odrobine szybszy
    czas reakcji na dotyk, szybkosc przesuniecia po ekranie, niz syjamscy
    choc roznojajeczni bracia androidowi. <rs>

  • 3. Data: 2012-07-13 05:27:43
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Piotr,

    >się tak starać jak przy telefonie, żeby telefon wykrył dotyk. Jak
    wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami (np.
    Samsung Galaxy 8,9)?

    Przez chwile bawilem sie jakims Samsungiem z serii Galaxy (nie pamietam numeru) I
    nie zaobserwowalem jakiejs szczegolnej roznicy pomiedzy samymi wyswietlaczami tych
    dwoch tabletow. Moze odrobine plynniej dzialala obsluga na iPadzie
    ale mialem wrazenie ze to kwestia oprogramowania a nie wyswietlacza. Ale to tylko
    moje subiektywne wrazenie.

> [...]
    stołowa przeglądarka www. Ponieważ do pracy mam stacjonarno/mobilnego
    laptopa, nie zakładam wykorzystania tabletu do wprowadzania tekstu.

    Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada oraz
    iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
    Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do muzyki
    ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym
    ekranie.

    Co do stosowania tabletu jako maszynki do internetu - przydaje sie bedziej niz mozna
    sie spodziewac. Tablet sluzy za ksiazke, skrzynke emailowa, komunikator, mape,
    galerie zdjec, przegladarke www itd. Do domowych zastosowan juz praktycznie do
    komputera nie siadam.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 4. Data: 2012-07-13 10:46:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Iguan_007 Iguan_007 pisze:

> [...]
    ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym

    Możesz napisać coś więcej o tym połączeniu (komputer-Hifi)? Dobrze
    zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
    Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

    Pytam w kontekście faktu posiadania NASa Synology DS-409+ który wspiera
    DLNA,AirPlay, działa jako iTunes server,

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2012-07-13 11:20:27
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 13, 2012 6:46:34 PM UTC+10, Piotr Rezmer wrote:
> [...]
    > zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
    > Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

    Wybacz, jestem laikiem wiec opisze tylko jak to dziala - na komputerze masz
    biblioteke muzyki/filmow/zdjec. Odtwarzaniem sterujesz z iPada lub iPhona.

    Przy Apple TV mozesz albo wyswietlac/odtwarzac to co masz na iPhonie/iPadzie albo
    (jesli masz wlaczony komputer), to co masz w bibliotece na komputerze.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 6. Data: 2012-07-13 15:51:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr Rezmer" napisał:

    > Jak wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami

    Zwłaszcza "sprzętem komputerowym klasy PC", że tak sobie pozwolę zacytować
    opis grupy.
    Tej grupy.

    > (np. Samsung Galaxy 8,9)?

    Mają zbyt słabe zasilacze.

    JoteR

  • 7. Data: 2012-07-13 19:32:35
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 13.07.2012 15:51, JoteR pisze:
    > Zwłaszcza "sprzętem komputerowym klasy PC", że tak sobie pozwolę
    > zacytować opis grupy.
    > Tej grupy.

    Czyli komputer typu tablet nie jest komputerem? Osobistym?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 8. Data: 2012-07-13 19:40:04
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    hehehe. nie zaczynaj. <rs>

  • 9. Data: 2012-07-13 19:50:19
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 13.07.2012 19:40, rs pisze:
    > hehehe. nie zaczynaj. <rs>

    :)
    Ta.... widziałem te próby trollowania. Jesli komputer osobisty typu
    tablet nie jest komputerem osobistym to czym?

  • 10. Data: 2012-07-13 19:54:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tom01" napisał:

    > Czyli komputer typu tablet nie jest komputerem? Osobistym?

    Jest tak samo, jak mojej nieodżałowanej pamięci ZX Spectrum.
    Ale moja spectrumna przynajmniej miała alibi - na pudle od niego tkwiła
    dumnie naklejka z napisem Personal Computer.
    Przemysław chyba zbytnio na wyrost wystawił ci tu w którymś wątku laurkę -
    ktoś o takiej podobno olbrzymiej wiedzy powinien instynktownie rozumieć
    terminy "pecet", "mac", czy "tablet".
    Do licha, czemu nie przeszła wersja opisu bardziej łopatologiczna - np.
    "komputery klasy IBM PC"? No tak, ale co z drukarkami, skanerami etc? To
    może "komputery klasy IBM PC i peryferia do nich"? Chociaż też źle, zaraz
    trolle zaczęłyby udowadniać, że tablety to też peryferia, ino bardziej
    prześpiegłe. Spuszczono się zatem na inteligencję grupowiczów - jak widać
    bezpodstawnie.

    JoteR

    PS. tak czułem, że ten piątek trzynastego dobrze się nie skończy...