  • Data: 2012-07-13 10:46:34
    Temat: Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iguan_007 Iguan_007 pisze:

    > Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada oraz
    iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
    > Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do muzyki
    ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym
    ekranie.

    Możesz napisać coś więcej o tym połączeniu (komputer-Hifi)? Dobrze
    zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
    Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

    Pytam w kontekście faktu posiadania NASa Synology DS-409+ który wspiera
    DLNA,AirPlay, działa jako iTunes server,

    --
    pozdrawiam
    Piotr