  • Data: 2012-07-13 19:54:09
    Temat: Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom01" napisał:

    > Czyli komputer typu tablet nie jest komputerem? Osobistym?

    Jest tak samo, jak mojej nieodżałowanej pamięci ZX Spectrum.
    Ale moja spectrumna przynajmniej miała alibi - na pudle od niego tkwiła
    dumnie naklejka z napisem Personal Computer.
    Przemysław chyba zbytnio na wyrost wystawił ci tu w którymś wątku laurkę -
    ktoś o takiej podobno olbrzymiej wiedzy powinien instynktownie rozumieć
    terminy "pecet", "mac", czy "tablet".
    Do licha, czemu nie przeszła wersja opisu bardziej łopatologiczna - np.
    "komputery klasy IBM PC"? No tak, ale co z drukarkami, skanerami etc? To
    może "komputery klasy IBM PC i peryferia do nich"? Chociaż też źle, zaraz
    trolle zaczęłyby udowadniać, że tablety to też peryferia, ino bardziej
    prześpiegłe. Spuszczono się zatem na inteligencję grupowiczów - jak widać
    bezpodstawnie.

    JoteR

    PS. tak czułem, że ten piątek trzynastego dobrze się nie skończy...