  • Data: 2012-06-30 15:24:50
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iguan_007 Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:bedcf777-352d-4d42-8f0e-67bf23457bed@googlegrou
    ps.com...
    > No popatrz, a ja widze watki dotyczace np. instalacji Windowsa czy
    > odzyskiwania danych. I jakos tam nie lecisz z pretensjami. To tylko fobia
    > anty-Apple, nic innego. I obiecuje ze wkrotce to udowodnie.

    i wnajdziesz lekarstwo na raka

    a teraz skoncz pieprzyc, posiadam ipoda, jest to fajny sprzet ale ni chuja
    nie ma zwiazku z pc, nawet kwestia kabla konczy sie na firmowym zlaczu
    apple

    drukarki i kable usb sa jak najbardziej w temacie grupy jako peryferia,
    czasem i problem z instalacja xp wymaga podejscia sprzetowego - zmiana
    z ahci na ide w biosie, natomiast twoje brandzlowanie sie cudownym
    sprzetem z jablkiem i pytania o konfiguracje przegladarki w ios
    to buractwo i tyle