    From: "Jacek Orłowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Date: Thu, 5 Dec 2002 13:24:00 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski":

    > To, co mnie glownie zdegustowalo to brak wplywu infolinii na prace innych
    dzialow,
    > m.in. Pionu Sieci, ktory wczoraj trzykrotnie obiecywal ze odtworzy moj
    port na
    > nowo i na obietnicach sie konczylo.

    Na temat pracy infolinii mam mieszane uczucia. W moim wypadku zrezygnowalem
    z dzwonienienia na 0800 102 102 i poszedlem za rada [1] kierujac sprawe do
    BOK Polpak. Ich pierwsze czynnosci [2] przebiegly w miare sprawnie natomiast
    gdy okazalo sie ze moja awaria ma charakter zlozony [3] było już coraz
    gorzej
    aż sięgnęło dna [4]. W tym czasie oszacowalem ze na infolinii pracuje około
    10 osób [5] ale tylko co piąta osoba potrafi wyraźnie się przedstawić. Roz-
    mawiałem z technikiem prowadzącym sprawę, z jego przełożonym, etc.

    Kolejnym krokiem miała być wymiana modemu, więc na drugi dzień wziąłem wolne
    żeby być w domu (a był to piątek) - okazało się że BOK źle przekazał sprawę
    do Wrocławia i w piątek nikt do mnie nie zawitał (w sobotę też nie). Modem
    wymieniono mi w poniedziałek - bezskutecznie. Panowie technicy po kilku-
    minutowej rozmowie z Warszawą zostawili mnie z problemem mówiąc "Warszawa
    będzie szukać usterki u siebie". We wtorek po interwencji u kierownika
    zostałem umówiony na 12 z technikiem, który "bedzie miał zapewnione wspar-
    cie z naszej strony i postara się naprawić usługę". Znowu musiałem wziąść
    wolne ... 12:30 nikogo nie ma, nikt nie dzwoni, że się spóźni dzwonie wiec
    do BOK ustalić cokolwiek. Po działaniach standardowych [6] wykonanych kilka
    razy o 13:30 rozmawialem z technikiem (bo kierownika nie bylo) by dowiedziec
    sie ze oni nie sa w stanie ustalic gdzie jest osoba, ktora miala u mnie
    sie pojawic (powinien to wiedziec kierownik we Wroclawiu, z ktorym ten pan
    rozmawial 5 minut temu ale niestety ...). Po zakonczonej rozmowie ustalilem
    polozenie tej osoby w przeciagu 10 minut korzystajac ze starych sposobow
    [7].
    Niestety mimo chęci pana technika warszawskie wsparcie nie dało efektów [8],
    nie mniej w czwartek okreslono przyczyne awarii [9] kierujac sprawe do
    Lucenta, gdzie sluch po niej zaginal.

    Reasumując - infolinia działa sprawnie w zakresie pracy zdalnej, niestety
    gdy w grę wchodzi współpraca z oddziałami terenowymi ... sprawnosc dzia-
    lania spada prawie do zera ustepujac miejsce "spychologii" poszczególnych
    jednostek organizacyjnych.

    Przypisy:

    [1] news://news.tpi.pl/3dd7cba3@news.home.net.pl
    lub dla tych co nie maja dostepu do news.tpi:
    [2] telefoniczba prosba o wylaczenie modemu na 5 minut
    [3] restart modemu nie przyniosl efektu
    [4] "może pan złożyć skargę do Dyrektrora Okręgu"
    [5] w tym 1-2 panów
    [6] "prosze zadzwic za 20 minut"
    [7] zawsze zapisuje wszystkie mozliwe telefony do ludzi z TPSA
    tym razem pomocny okazal sie telefon na komorke osoby, ktora
    montowala u mnie DSL-a
    [8] o godz. 16 technik uslyszal "musimy sprawe przeanalizowac"
    [9] wadliwie dzialajacy DSLAN na mojej centrali

    Pozdrawiam
    jO.