eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip"Ta neostrada to wielki niewypal" › Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!ne
    wsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Date: Wed, 4 Dec 2002 13:34:23 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <s...@d...dom.moveo.pl>
    References: <arqisj$n4u$1@news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <arvs3i$gsk$1@news.tpi.pl> <s...@d...dom.moveo.pl>
    <as7b74$28l$1@opat.biskupin.wroc.pl>
    <s...@d...dom.moveo.pl> <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1039008863 11180 10.201.6.118 (4 Dec 2002 13:34:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2002 13:34:23 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Tue, 3 Dec 2002 00:27:53 +0000 (UTC)
    X-Original-NNTP-Posting-Host: px82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news2.tpi.pl 1038875273 6338 80.50.55.82 (3 Dec 2002 00:27:53
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Dec 2002 00:27:53 +0000 (UTC)
    X-Original-User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Status: O
    Content-Length: 1417
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55352
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule <3...@n...vogel.pl> Fallen napisał(a):
    > Użytkownik Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:s...@d...dom.moveo.pl...
    >> To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    >> mnie cały helpdesk.
    >
    > Zdaje Ci się...
    >
    Nie, bo trafiam do tych samych ;)
    > Jeśli zależy Ci tylko na opieprzaniu przypadkowych osób (które i tak mają
    > Cię głęboko w d...) to faktycznie udało Ci się. Natomiast jeśli chcesz coś
    > załatwić to chyba lepiej spróbuj zadzwonić rano i daj tym biednym ludziom z
    > infolinii czas żeby mogli coś z tym zrobić w ciągu dnia. Wydaje mi się że im
    > wcześniej zadzwonisz tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś się tym zajmie.
    > O godz. 15 to wszyscy myślą już o tym żeby iść do domu i praktycznie nic nie
    > załatwią (chyba, że dzwonisz o 3 rano ;) to wtedy zwracam honor).
    To nie tak. Tylko w ten sposób, będąc ostrym i namolnym można cokolwie
    załatwić (oczywiście po wyczerpaniu innych możliwości, pod tytułem
    spokojne zgłoszenie problemu). Naprawdę uzyskuje się niezłe efekty, a
    przy okazji moja wrodzona złośliwość znajduje nieszkodliwe ujście ;)
    ATSD - zdarzało mi się dzwonić o 3 rano, czemu nie? Inna sprawa, że
    chodziło mi o trzecią godzinę awarii.

    PS. Twoja sygnaturka ma problem. A dokładnie - delimiter.

    --
    //Too drunk. Fix later.
    Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: