eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip"Ta neostrada to wielki niewypal" › Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!ne
    wsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Kondor" <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Date: Mon, 2 Dec 2002 16:07:46 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <asft35$39s$1@news.tpi.pl>
    References: <arqisj$n4u$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1038845266 10451 10.201.6.118 (2 Dec 2002 16:07:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Dec 2002 16:07:46 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Mon, 2 Dec 2002 11:59:33 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pm82.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1038841766 3388 213.76.108.82 (2 Dec 2002 15:09:26
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Dec 2002 15:09:26 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55346
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Durandal" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:arqisj$n4u$1@news.tpi.pl...
    > Wie pan, ta neostrada to jeden wielki niewypal. Mamy dziennie setki takich
    > zgloszen.
    > Moze pan zglosic pisemna reklamacje, ale my nic nie mozemy zrobic zeby to
    > naprawic.. Najwyzej otrzyma pan zwrot kosztow"
    >
    >
    > Zglosilem juz 6 reklamacji na 0 800 102 102
    > i 1 pisemna w tymze BOKu.... No i to jest jedyna odpowiedz jaka TPSA ma
    dla
    > swoich zawiedzionych klientow..
    > Co tu zrobic? Przeciez to skandal!!
    >

    Ja na swoim koncie mam (w tej chwili) przerwe w polaczeniu - 150 godzin.
    Dzwonie codziennie i slysze "Przekazemy do pionu wyzej" lub "o rzeczywiscie
    nie ma pan polaczenia". Ja mam synchronizacje, ale inetu brak.
    (czy tez tak macie?)

    Reklamacje pisemna juz zlozylem, choc pewnie wszyscy wiedza, ze najpierw
    trzeba zaplacic, aby w przyszlym miesiacu potracili. (ale odpowiedzi jeszcze
    nie mam).

    Niestety nie pozostaje nam nic innego oprocz wyzalenia sie, co powyzszym
    uczynilem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: