  • Data: 2013-01-16 11:30:33
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bez
    > likwidacji 1/3 społeczeństwa? Bo ja nie

    Można podwyższyć wiek emerytalny. Na początek tak z 73 lata byłoby ok. W
    miarę postępów socjalizmu wiek oczywiście się powiększy.

    Wówczas dojdziemy do konsensusu - emerytur nie trzeba będzie likwidować,
    zatem nie będzie się to wiązało z "likwidacją emerytów" (aczkolwiek
    pomysł, że likwidacja emerytur oznacza likwidację emerytów jest
    paradny:), a wypłaty znacznie się ograniczą.

    Takie pytanie dla poprawienia jakości myślenia - zlikwidowano emerytury
    pomiędzy 60 a 67 rokiem życia. Czy wiązało się to z jakąkolwiek
    "likwidacją" części społeczeństwa?

    > jedynym wyjściem jest

    To akurat nieprawda, ale może skończmy ten OT :)

    --
    Liwiusz