-
Data: 2013-01-16 14:19:50
Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wed, 16 Jan 2013 13:07:38 +0100, szufla
> Tak , zwlaszcza ostatni film,
Zwłaszcza. Podobna sytuacja jest na Czecha. Nie ma potrzeby jechać
szybciej, bo i tak się w końcu stanie na światłach, czy to w jedną czy w
drugą stronę. Prędkość w niczym nie pomoże, wręcz przeszkadza w płynności
jazdy. Jak do prędkości dojdzie głupota, to potem skutki są np. takie:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wypadek-
w-wawrze-jechali-na-mature,43683.html
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wypadek-
na-czecha-kierowca-toyoty-zmarl-w-szpitalu,44389.htm
l
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smiertelne-po
tracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,32854.html
Zwłaszcza ten ostatni przypadek jest "ciekawy". Pieszemu urwało nogę, w
czasie jak wpadał do auta przez przednią szybę i łamał kierujacemu rękę.
Auto po zderzeniu zatrzymało się niecałe 200m dalej, jeszcze trochę i
dojechałoby do następnych pasów. Po tym wypadku mieszkańcy wnioskowali o
światła, na szczęście nie ulegli. Postawili za to FR i... korki na
następnych światłach się zmniejszyły. :P
> gdzie fotoradar jest ustawiony 200m (wedlug Nowaka 500
> :) przed skrzyzowaniem. Wiesz do ilu przyspieszy takie
> 100konne auto na 200metrach z powiedzmy 50km/h ?
Niech przyśpiesza. Jak na czas nie zmądrzeje, to w końcu dorobi się
wszędzie pomiaru odcinkowego. Wtedy co, worek na łeb zarzuci, tablice
rejestracyjne deskami osinowymi obije? Może niech zacznie już teraz.
Ja tam specjalnie dużej poprawy bezpieczeństwa nie upatruję stawianiu FR i
wolniejszej jeździe (choć z pewnością łatwiej wyhamować czy wyprowadzić
auto z 50 niż ze 100). Wolałbym, aby promowano w tej akcji płynność jazdy,
bo szybko jeździć nie mamy gdzie i jeszcze długo się to nie zmieni (drogi
powinny powstać dawno temu, teraz jest z tym poważny problem). O ile
bezpieczeństwo do części zapierdalaczy jakoś trafia, tak "bajka" o
płynności pewnie w ogóle by nie odniosła skutku.
W każdym razie da się jeździć zgodnie z ograniczeniami, nie przynosi to
dużych strat czasu w porównaniu np. z ruchem innymi środkami transportu
zbiorowego (a nawet sporo się zyskuje), i szlus.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.13 15:35 Myjk
- 16.01.13 15:41 Myjk
- 16.01.13 19:01 John Kołalsky
- 16.01.13 19:15 John Kołalsky
- 16.01.13 19:25 John Kołalsky
- 16.01.13 19:54 Budzik
- 16.01.13 20:36 z
- 17.01.13 08:25 Marcin N
- 17.01.13 08:27 szufla
- 17.01.13 08:32 Marcin N
- 17.01.13 09:09 Myjk
- 17.01.13 10:14 Myjk
- 17.01.13 10:26 J.F
- 17.01.13 10:30 szufla
- 17.01.13 11:24 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=