  • Data: 2013-01-16 11:34:08
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Jan 2013 02:52:07 +0100, Excite

    > Lis po prostu zmiażdżył go merytorycznie

    Tak, zwłaszcza jak zapodał filmowe przykłady źle ustawionych FR (Puławska i
    Spacerowa, LOL), wprost strzelając sobie tym w stopę. Choć wielu pewnie
    tego nie dostrzegło, bo mają w tym swój interes aby Lis miał rację.

    Ja zacząłem _ostatnio_ (tak, to wyraźnie podkreślam) jeździć zgodnie z
    ograniczeniami i dopiero widzę, że 60-70% pojazdów jeździ poprawnie -- i to
    wcale nie tylko tam gdzie są FR. Kolejne 10% jeździ w granicach rozsądku, a
    reszta jeździ wyjątkowo szybko i to oni są głównie narażeni na mandaty, i
    to oni głównie psioczą. Masz zatem po części rację. Sporej części
    społeczeństwa FR w ogóle nie przeszkadzają, tak samo jak nie przeszkadza im
    rozbudowa tej sieci. Jeździć zgodnie z przepisami i nie płacić, da się bez
    problemu.

    --
    Pozdor Myjk