  • Data: 2013-01-16 11:26:28
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jakub,

    Wednesday, January 16, 2013, 11:02:40 AM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Wyzysk pokoleniowy...

    Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bez
    likwidacji 1/3 społeczeństwa? Bo ja nie :(

    Się od lat juz ponad 20, od kiedy zawodowo musiałem się zainteresować
    tym, co to płaca, podatki, składki głowię nad tym, skąd wziąć
    pieniądze na załatanie rosnącej dziury emerytalnej. Ryczałem ze
    śmiechu, jak dawno temu próbowano sobie wmawiać, że mozna to zrobić
    wpływami z prywatyzacji.

    Niestety - jedynym wyjściem jest ZWIĘKSZENIE SKŁADEK. Tak, żeby
    kolejne pokolenia coraz więcej zbierały na własny kapitał emerytalny i
    nie trzebaby zagłodzić aktualnych emerytów.

    --
    Best regards,
    RoMan