  • 11. Data: 2014-01-19 09:16:17
    Temat: Re: TVP a Sport dla garstki 'oglądalności'
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-18 19:02, sat_diver pisze:
    > Chodzi zasadę o 17.00 jest Teleexpress - in spite of everything :D

    O co tu walczyć. Możesz sobie nagrywać 24/h. Technologia pozwala i to za
    grosze.
    Lepsze by było podawanie dokładnie godziny audycji.

    PS. W sumie to ja już większość oglądam z nagrania albo z netu o której
    porze jest mi wygodniej i bez reklam.

  • 12. Data: 2014-01-19 12:28:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-19 09:16, z pisze:

    > O co tu walczyć. Możesz sobie nagrywać 24/h. Technologia pozwala i to za
    > grosze.
    > Lepsze by było podawanie dokładnie godziny audycji.

    Co z tego, że masz podaną dokładną godzinę audycji, jeśli ta zaczyna się
    po jakimś "spektaklu" sportowym z opóźnieniem.
    Dlaczego nie można przerwać transmisji jakiegoś meczu czy innych skoków
    i dać o normalnej godzinie choćby i wspomnianego Teleexpresu?
    Przecież później ewentualnie można wznowić transmisję z opóźnieniem.

    > PS. W sumie to ja już większość oglądam z nagrania albo z netu o której
    > porze jest mi wygodniej i bez reklam.

    No właśnie, czasami przesunięcia bywają po kilkadziesiąt minut przez
    jakieś bztety sportowe :(

    Przecież są chyba jakieś kanały sportowe - tam niech puszczają.

    --
    Pozddrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2014-01-19 13:09:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego nie można przerwać transmisji jakiegoś meczu czy innych skoków

    Bo w TVP nie pracują idioci, więc wiedzą co jest ważne na żywo.

  • 14. Data: 2014-01-20 11:27:57
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Przecież później ewentualnie można wznowić transmisję z opóźnieniem.

    Live z opóźnieniem?

    Live to Live, z opóźnieniem to sobie można kolejne tańczące małpy na lodzie
    zobaczyć albo inne "wydarzenia" telewizyjne. /o ile to kogoś interesuje/

  • 15. Data: 2014-01-20 11:33:04
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Czy przy okazji porządków na multipleksach cyfrowych (DVB-T) niemożna by
    > przenieść RELACJI SPORTOWYCH do TVP Info

    Bez relacji sportowych TVP 1,2 jest bezwartościowa i kompletnie
    bezużyteczna. Ci co mają dostęp do szerokiej gamy programów /a kto dziś nie
    ma/ tylko te treści jeszcze są w stanie przyciągnąć do TVP. TVP to wie i
    dlatego trzyma jak mokra koszula dupy. Inaczej oglądalność TVP1,2 spadnie
    jeszcze bardziej.

  • 16. Data: 2014-01-20 18:29:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bez relacji sportowych TVP 1,2 jest bezwartościowa i kompletnie
    > bezużyteczna.

    Dokładnie, to ostatnie co tam ciekawego zostało.
    To resztę można gdzieś przenieść/zlikwidować bez straty.

  • 17. Data: 2014-01-23 00:03:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-20 18:29, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dokładnie, to ostatnie co tam ciekawego zostało.
    > To resztę można gdzieś przenieść/zlikwidować bez straty.

    od czasu do czasu dobry film w 1080i bez rekalm - bardzo duza zaleta.

    --
    @foe_pl

  • 18. Data: 2014-01-23 00:09:04
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 17:21, sat_diver pisze:
    > Czy przy okazji porządków na multipleksach cyfrowych (DVB-T) niemożna by
    > przenieść RELACJI SPORTOWYCH do TVP Info - ich oglądalność jest poniżej
    > 20%.
    > To zapewni normalnym ludziom oglądanie audycji zgodnie z typowym
    > harmonogramem programowym.

    Mozna by było, ale wtedy nie byłoby powodu dla którego rozrywka i
    klanopodobne nie miałaby byc przeniesiona na TVP rozrywka, infantylne
    filmy i programy na TVP ABC, teatr, gale, niszowe filmy na TVP Kultura,
    programy edukacyjne na TVP Historia, programy informacyjne i
    publicystyczne na TVP Info. Tylko wtedy okaze sie, ze TVP1/2 trzeba by
    zlikwidowac...

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2014-01-23 07:49:27
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-23 00:09, the_foe donosi, że:
> [...]
    > filmy i programy na TVP ABC, teatr, gale, niszowe filmy na TVP Kultura,
    > programy edukacyjne na TVP Historia, programy informacyjne i

    Bardzo podoba mi się Twój tok rozumowania - mniej-więcej tak to powinno
    wyglądać w dobie posiadania przez TVP kilku kanałów _ogólnodostępnych_
    (a następne w planach).
    Dotychczasowy model miał uzasadnienie w czasach telewizji analogowej,
    gdy nie wszyscy mieli dostęp nawet do TVP2, więc wszystko pchano na
    antenę TVP1. Dziś, w dobie DVB-T już nie jest to zasadne.

    > Tylko wtedy okaze sie, ze TVP1/2 trzeba by zlikwidowac...
    Niekoniecznie - jedynie należałoby określić konkretny profil audycji na
    tych kanałach. Przykładowo:
    TVP1 - żadnych seriali, teleturniejów, koncertów czy sportu, a np.
    główne serwisy informacyjne (_bieżące_ sprawy społeczne, wydarzenia,
    sprawy państwowe), pasmo dla młodego widza (nie mówię tu o bajkach),
    przedpołudniowe pasmo ogólne (realizowane na żywo, jak telewizja
    śniadaniowa), premiery filmowe (po 20.00).
    TVP2 - np. seriale, teleturnieje, koncerty i inne _bieżące_ wydarzenia
    kulturalne, wieczorami teatr lub dojrzalsze kino
    Reszta kanałów - podobnie tak jak pisałeś wcześniej - pozostały kontent
    - w tym powtórki i archiwalne.
    Oczywiście z pominięciem komercyjnych projektów jak TVP Sport czy TVP
    Seriale

  • 20. Data: 2014-01-23 09:05:04
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > programy edukacyjne na TVP Historia, programy informacyjne i
    > publicystyczne na TVP Info. Tylko wtedy okaze sie, ze TVP1/2 trzeba by

    Czy Ty chcesz aby OBOWIĄZKOWY "abonament telewizyjny" za to bardziewie
    miesięcznie wynosił tyle ile obecnie rocznie?! Ja nie mam zamiaru płacić za
    co czego nie oglądam w imię zasad na "rozwój kultury". Jak ta kultura będzie
    na poziomie Sondy, Wielkiej gry czy Zwierzyńca to się zastanowie, bo na
    razie to jest poziom dna szamba.