  • Data: 2012-06-06 14:57:19
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może rozmawiajmy o legalnym sprzęcie, ok?

    Te tunery eNkowe zostały 'rozpracowane' tylko w jednym celu, to że białe
    trafiają na rynek legalnie bo się ich 'n' pozbywa, a czarnych nie - nic nie
    zmienia. Podany przykład modyfikacji tunera o dodatkową głowicę też w takim
    razie jest wielce dyskusyjny bo ta podwójna głowica pochodzi z czarnego
    boxa. To czy tuner czarny czy biały nie ma znaczenia, oba przeznaczenie mają
    jedno - tani tuner do sharingu. A, że białe są dostępne legalnie tylko
    napędza maszynke.

    > Dysku nie policzyłem, bo do tunerów linuxowych też trzeba dokupić. Choć do
    > BSKA trzeba by policzyć albo wentylator, albo zewnętrzną obudowę.

    Nie trzeba, wystarczy do środka włożyć dysk 2.5" zamiast 3.5".