  • Data: 2012-06-06 17:13:34
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Do rzeczy, bo motasz.
    > Skoro nagrywają z jednej, a z drugiej oglądasz, to to jest właśnie
    > TWIN tuner.
    >
    > A o czym pisał bufi?

    TWIN to dwie takie same glowice, np 2x dvb-s2, albo 2x dvb-t
    a ja pisalem o tunerze, nie wiem jak to nazwac dwutunerowy,
    dwuglowicowy? I nie jest to z pewnoscia TWIN, bo mam dwa tunery,
    (glowice) dvb-s2 i dvb-t. Nie chcialem TWINA, bo sa drogie i do niczego
    mi TWIN nie jest potrzebny. Wolalem 1x dvb-s2 i 1x dvb-t i bylem w
    pelni swiadom jaka jest roznica.

    P.