eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisoweRe: TVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisowe
  • Data: 2014-03-03 07:46:14
    Temat: Re: TVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisowe
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-02 22:52, Rabbit McCroolick pisze:
    > Tia, doprawdy? Patrz pan a handlarze w całej Polszcze niczego się nie boją.
    > Oni też nie słyszeli o działaniach policji???
    > Po obejrzeniu tego programu pierwsze, co mi się nasunęło, to właśnie pytanie
    > dlaczego, to dziennikarze muszą robić prowokację, tak jakby policja nie
    > mogła działać w podobny sposób. Bo gdyby też organizowała takie prowokacje,
    > to dziś odsetek przekrętów z "korektą licznika", książką serwisową, czy
    > "bezwypadkami", byłby istotnie niższy. A jak jest? Każdy wie...

    Przecież to by były wstrętne metody oszołomskiej partii tak krytykowane
    i wyszydzane prze POprawność POlityczną że każdy chcący jeszcze trochę
    utrzymać stołek urzędnik/funkcjonariusz... nie będzie przecież podcinał
    gałęzi na której siedzi (czy tam koryta) bo mu słupki spadną. :-)
    "Miłuj przestępcę swego bo jak nie to inni uznają cię za takiego"