eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisoweRe: TVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisowe
  • Data: 2014-03-02 11:37:45
    Temat: Re: TVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Użytkownik fifak f...@o...pl ...

    > No ale skoro to komputer to jakby nie kombinowac - i tak ktos
    > wymysli, jak cofnąć.
    > To tak jak z komórkami - jakby producenci nie kmbinowali i tak
    > informatycy znajdą sposób na usunięcie simlocka.

    tylko że to wsjo wygląda jak celowe działanie...

    jest cos takiego jak pamięci prom jednorazowe, tzn działające na zasadzie
    trwałego zapisu danych.

    wystarczy taka pamięć i co np 100 km czy nawet 1000 km przepalamy jedną
    jednostkę danych, pamięci z 512 komórkami jednobitowymi wystarczy na
    maksymalne możliwe życie każdego samochodu.

    Zawsze mnie zastanawiało czemu IMIE dla sie zmienić skoro można by je
    kodować jednorazowo w pamięci nie kasowalnej.

    To wszystko tak wygląda jakby sie specjalnie systemy tak projektowały aby
    można było kantować.