eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[TVN Turbo] naprawa główna silnikaRe: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    From: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ind8j1$pja$1@usenet.news.interia.pl> <ined7e$3do$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Date: Tue, 5 Apr 2011 09:18:41 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 24
    Message-ID: <4d9ac250$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.123.146
    X-Trace: 1301987920 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2442 79.189.123.146:1902
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360326
    [ ukryj nagłówki ]

    > Widzisz.. ostatnio się tak porobiło że jak wyswietli się na zegarach
    > komunikat że coś nie tak z ciśnieniem, to klient myśli hmm... znowu się
    > czujnik popsuł, i jedzie sierota dalej. Nie rozumię takiego postępowania!,
    > a trafiło mi się już takich kilku z BLB na pokładzie. W audi jest to tak
    > zrobione że jak cisnienie ucieknie to masz około 10 do 15 sekund jazdy i
    > wyskakuje stosowny komunikat na desce. Obrabia się jedne gówniany wałek i
    > gniazdo w wale. Ale gość raczej sam jest sobie winien że go ubił na amen.
    > Kiedyś jak w zasranym np. polonezie zapaliła się kontrolka i wskaźnik
    > pokazał brak ciśnienia to ludzie potrafili reagować, dziś mylą płyn
    > spryskiwaczy z olejem a kolor czerwony z żółtym. za dużo tego!. Najlepiej
    > jak by silnik gasł i po sprawie...

    Stary NIssan Patrol ma 2 czujniki ciśnienia oleju,
    jeden pokazuje w kabinie faktyczne ciśnienie na wskaźniku, drugi jest niby
    "po nic", ale jeśli obydwa stwierdzą, że ciśnienie oleju jest poniżej 1 Atm,
    to z automatu odcinają pompę paliwa i samochód gaśnie.
    To jest ustrojstwo, które ma zapobiedz np. zatarciu silnika przy dużych
    przechyłach,
    ale patent prosty i skuteczny... Każde autko coś takiego powinno mieć i nie
    byłoby problemu.
    pozdr.
    gr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: