  • 41. Data: 2010-05-05 14:11:38
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Globalnie odpowiem bo widze, ze to ja zle interpretowalem przepis o linii :)
    Zawsze mi sie wydawalo, ze kluczem do sukcesu przy wyprzedzaniu jest
    wystarczajaca ilosc miejsca na manewr. Oczywiscie
    zakrety/skrzyzowania/przejscia dla pieszych odpadaja - skupiam sie teraz
    na obserwacji drogi i szczerze przyznaje, ze nie zastanawialem sie nigdy
    czy zdarze wyprzedzic przed linia P-6, ani nie mialem oporow w zjedzaniu
    na wlasciwy pas ruchu mimo, ze blizej niego byla linia ciagla a nie
    przerywana :)

    Anyway, czy jesli jest linia jednostronnie przerywana, powiedzmy taka:

    ? .| ?
    ? .| ?
    ? .| ?

    to jak ona przechodzi w jednostronnie przerywana ale "przeciwna" tj.

    ? |. ?
    ? |. ?
    ? |. ?

    to moment przejscia jest sygnalizowany jakas inna linia typu P-6?
    Troche z lenistwa pytam bo mi sie nie chce szukac :)

    --
    jarek

  • 42. Data: 2010-05-05 14:15:53
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:01, Bydlę pisze:

    > Ten pan CZYTA cudzy komentarz.
    > Sam jest dość normalny.

    AHAaaaa...:)

    A.

  • 43. Data: 2010-05-05 14:19:26
    Od: Olek <a...@d...pl>

    > a ja tak OT,
    > podziwiam Was, oglądacie irytujący program z głupawymi komentarzami
    > -pisanymi chyba pod małolatów?
    > jeszcze OK jeżeli wyniknie z tego merytoryczna dyskusja, ale w
    > pozostałych przypadkach lepiej iść na spacer,
    >
    > brat

    a ja się dziwię że znalazło się tylu specjalystów od przepisów i jeszcze
    więcej znawców linii ciągłej podwójnej i tyle samo interpretatorów
    prawnego języka :) generalnie 99% tego wątku jest w stylu "lepiej iść na
    spacer"... :)

  • 44. Data: 2010-05-05 14:52:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No to nie wyprzedzasz, przynajmniej nie masz do tego prawa bez naruszania
    > przepisów.

    Hmm, a w zimie jak śnieg leży płatami na jezdni i raz coś widzisz, a raz
    nie?

  • 45. Data: 2010-05-05 14:53:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I ustawodawca zakłada, że skoro nie widzisz, to nie wyprzedzasz.

    Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze.

  • 46. Data: 2010-05-05 14:58:03
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 14:53, BaX pisze:
    > Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze.

    Ale chyba rozmawiamy o konkretnym przypadku a mamy maj?

  • 47. Data: 2010-05-05 15:18:09
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 14:52:19 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Hmm, a w zimie jak śnieg leży płatami na jezdni i raz coś widzisz, a raz
    > nie?

    Wtedy (gdy droga jest zasypana śniegiem) znaki poziome nie obowiązują.

    :-)

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2010-05-05 15:19:43
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 14:53:56 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze.

    Ale właśnie wtedy wolno!
    (jeśli _widzisz_, że dasz radę)

    Pisuję o tym od czasu do czasu, ku przegromnej wściekłości wierzących w
    magiczne właściwości farby na jezdni...

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2010-05-05 15:22:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 14:58:03 +0200, spammtrapp <g...@...necie> said:

    > Ale chyba rozmawiamy o konkretnym przypadku a mamy maj?

    Tak, mamy maj.

    <http://img222.imageshack.us/i/screenshot20100505at3
    21.png/>

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2010-05-05 15:39:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale chyba rozmawiamy o konkretnym przypadku a mamy maj?

    Hmm, a to w maju przepisy sa inne niż w grudniu czy lipcu?