  • 51. Data: 2010-05-05 15:39:26
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 15:39, BaX pisze:
    > Hmm, a to w maju przepisy sa inne niż w grudniu czy lipcu?

    Specjalnie dla Ciebie wyosle: pogoda _zazwyczaj_ bywa inna.

  • 52. Data: 2010-05-05 15:40:59
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 15:22, Bydlę pisze:
    > Tak, mamy maj.
    >
    > <http://img222.imageshack.us/i/screenshot20100505at3
    21.png/>

    Temperatura na plusie, gdzie tam opady podstepnie zakrywajacego
    oznakowania poziome białego puchu :)

  • 53. Data: 2010-05-05 15:51:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Specjalnie dla Ciebie wyosle: pogoda _zazwyczaj_ bywa inna.

    No i?

  • 54. Data: 2010-05-05 15:54:53
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 15:51, BaX pisze:

    > No i?

    Pstro ;)

  • 55. Data: 2010-05-05 17:26:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-05-05 09:06, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Ja nie mam żadnego :)

    Najwyraźniej tak, skoro twierdzisz, że nie można zacząć wyprzedzania, mając
    przerywaną linię po swojej stronie, a ciągłą po drugiej.

    Jurand.

  • 56. Data: 2010-05-05 17:29:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Dnia 2010-05-05 09:09, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > No masz to w definicji - jest to zabronione, czyli popełniasz wtedy
    > wykroczenie.
    > W skrócie wolno przekroczyć (jadąc od "dołu"):
    >
    > | |: |
    > | |: |
    > | |: |
    > | : |
    > | : |
    >
    > Wracasz na pas *przy* linii przerywanej.
> [...]

    Bzdura.

    W drugim przypadku przejeżdżając z pasa lewego na prawy (zaznaczając, że
    wyprzedzanie zacząłeś, nim pojawiła się podwójna linia) zmieniasz pas OD
    STRONY LINII PRZERYWANEJ, a więc nie łamiesz przepisu, mówiącego:

  • 57. Data: 2010-05-05 17:33:07
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hrrgot$au6$1@news.onet.pl...

    > Wynika.
    > Chyba że nie jesteś w stanie go zrozumieć (fakt - za prosto toto napisane
    > nie jest, typowy prawniczy bełkot, ale w sumie jednoznaczny).

    Nie jest to bełkot, tylko Wy coś bełkoczecie.

    1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII
    PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze.
    Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu
    jakiegokolwiek mandatu.

    Wyjątek jest jeden:
    2. Jeśli linię od strony przerywanej przekroczyłeś, a co za tym idzie -
    przejechałeś potem przez ciągłą - wolno Ci wrócić na swój pas "łamiąc"
    przepis wyrażony w pkt. 1

    Jeśli ktoś ma problem ze zrozumieniem tego - proszę udać się do dowolnej
    osoby, która DOBRZE zna przepisy ruchu drogowego, a nie jest kibordłoriorem,
    który nie umie się zastanowić nad tym co pisze...

    Jurand.

  • 58. Data: 2010-05-05 18:36:09
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 15:40:59 +0200, spammtrapp <g...@...necie> said:

    21.png/>

    > Temperatura na plusie, gdzie tam opady podstepnie zakrywajacego
    > oznakowania poziome białego puchu :)

    :-)))

    Ale zimno - koniec kwietnia był jak maje kiedyś - ciepło, czyste niebo,
    słoneczko przygrzewało i opalało coraz to większe połacie ciał młodych
    kobiet...
    ...teraz wszyscy znowu szaroburzy, opatuleni, zakutani, ponurzy...

    A śniegu, ofkorz, jak na lekarstwo.

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2010-05-05 18:56:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze.
    > Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu

    W sumie - masz oczywiście rację.
    Poszedłem za daleko, tak jakby jednostronnie przerywana zamieniła się w
    podwójną ciągłą, a nie w taką samą przerywaną, tyle że z drugiej strony.

  • 60. Data: 2010-05-05 19:33:43
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Tak rozumując, nie wolno na tę linię najechać od strony przerywanej w
    > ogóle.

    Ja pierdolę.
    W TV mówią rzeczywiście prawdę że ponad 60% ludzi nie potrafi czytać ze
    zrozumieniem