  • 31. Data: 2010-05-05 13:14:05
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hrrgs0$4fv$1@inews.gazeta.pl...
    > a ja tak OT,
    > podziwiam Was, oglądacie irytujący program z głupawymi
    > komentarzami -pisanymi chyba pod małolatów?
    > jeszcze OK jeżeli wyniknie z tego merytoryczna dyskusja, ale w
    > pozostałych przypadkach lepiej iść na spacer,

    Ale przecież to usenet, 90% wątków spełnia kryteria "lepiej iść na spacer"
    ;)

  • 32. Data: 2010-05-05 13:18:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:hrrjnl$1bmk$1@alfa.ceti.pl...

    > To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie
    > linie beda namalowane na drodze kilkadziesiat metrow dalej.

    Absurdalny argument - nie możesz wyprzedzać nie będąc w stanie zobaczyć
    drogi którą chcesz dokonać manewr.

  • 33. Data: 2010-05-05 13:23:13
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 13:10, Jarek Pudelko pisze:

    > To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie
    > linie beda namalowane na drodze kilkadziesiat metrow dalej.

    Twoj absurd rozwiazuje ten artykuł kodeksu drogowego:
    "Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem
    upewnić się w szczególności, czy:

    1. ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez
    utrudnienia komukolwiek ruchu"

    Nie widzisz czy mozesz wyprzedzac? Nie wyprzedzasz. Proste.

  • 34. Data: 2010-05-05 13:31:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-05 13:12, Jarek Pudelko wrote:

    > Byc moze ale zauwaz, ze nie jestes w stanie jednoznacznie okreslic kiedy
    > zacznie sie podwojna ciagla. Linia przerywana widziana z daleka raczej
    > zlewa sie w ciagla z uwagi na kat patrzenia :)

    Zazwyczaj masz linie P-6 miedzy przerywana a ciagla, taka z dluzszymi
    kreskami. Ona wlasnie sluzy do tego, zeby zasygnalizowac ze trzeba
    sie szybko zwijac z akrobacjami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 35. Data: 2010-05-05 13:32:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:hrrjro$1bmk$2@alfa.ceti.pl...

    > Byc moze ale zauwaz, ze nie jestes w stanie jednoznacznie okreslic kiedy
    > zacznie sie podwojna ciagla.

    No to nie wyprzedzasz, przynajmniej nie masz do tego prawa bez naruszania
    przepisów.

  • 36. Data: 2010-05-05 13:33:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-05 13:10, Jarek Pudelko wrote:

    > To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie
    > linie beda namalowane na drodze kilkadziesiat metrow dalej.

    Jesli nie wiesz do czego sluzy linia P-6.

    --

    memento lorem ipsum

  • 37. Data: 2010-05-05 13:37:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-05 12:01, Szymon Łuczak pisze:

    > Generalnie ten narrator jest mądrzejszy od buddy wkur#$* mnie niesamowicie.

    Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To
    jest klasa sama w sobie:)

    A.

  • 38. Data: 2010-05-05 13:49:04
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 05 May 2010 12:01:07 +0200, Szymon Łuczak na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Generalnie ten narrator jest mądrzejszy od buddy wkur#$* mnie niesamowicie.

    Ale wiesz, że narrator to mówi co mu napiszą ? Bo chyba nie sądzisz, że on
    tak sam z siebie ;-) ?

    "Podejmując ryzyko, pamiętaj o złotym środku między maksymą o "nastawianiu
    drugiego policzka" i "jak dosyć, to dosyć". Robert Fulghum"

  • 39. Data: 2010-05-05 13:59:53
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 13:10:46 +0200, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> said:

    > To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie
    > linie beda namalowane na drodze kilkadziesiat metrow dalej.

    I ustawodawca zakłada, że skoro nie widzisz, to nie wyprzedzasz.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-05-05 14:01:18
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 13:37:45 +0200, "Arek (G)" <a...@b...pl> said:

    > Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To
    > jest klasa sama w sobie:)

    Ten pan CZYTA cudzy komentarz.
    Sam jest dość normalny.

    --