  • 11. Data: 2010-05-05 09:55:12
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie
    > przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu
    > na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed
    > wyprzedzaniem"

    ale jaja..... Ty tak na serio? ;)

    M.

  • 12. Data: 2010-05-05 09:59:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 09:06, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Ja nie mam żadnego :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-05-05 10:05:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 09:09, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To mówisz o przypadku przejeżdżania przez ciągłą w czasie powrotu na pas
    > przy wyprzedzaniu.
    > Jak wygląda to w przypadku przejeżdżania przez przerywaną w czasie powrotu
    > na swój pas?

    No masz to w definicji - jest to zabronione, czyli popełniasz wtedy
    wykroczenie.
    W skrócie wolno przekroczyć (jadąc od "dołu"):

    | |: |
    | |: |
    | |: |
    | : |
    | : |

    Wracasz na pas *przy* linii przerywanej.
    A nie wolno:

    | :| |
    | :| |
    | :| |
    | : |
    | : |

    Bo wracasz na pas przy linii ciągłej.

  • 14. Data: 2010-05-05 10:15:28
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > | : |
    >
    > Bo wracasz na pas przy linii ciągłej.
    Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania
    przez tę linię od strony linii ciągłej - to 1 przypadek powrotu z
    wyprzedzania - to doskonale rozumiem.
    Drugi przypadek nie łamie przepisu - nie przejeżdżasz od strony linii
    ciągłej.

  • 15. Data: 2010-05-05 11:13:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    mcgregor pisze:

    > Drugi przypadek nie łamie przepisu - nie przejeżdżasz od strony linii
    > ciągłej.

    Łamie:
[...]

    Najeżdżasz? Najeżdżasz.

    Jest to wyjątek pt. "powrót na pas przy przerywanej"? Nie jest.

  • 16. Data: 2010-05-05 11:27:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> writes:

> [...]
    > zajmowany przed wyprzedzaniem."
    >
    > Najeżdżasz? Najeżdżasz.
    >
    > Jest to wyjątek pt. "powrót na pas przy przerywanej"? Nie jest.

    Tak rozumując, nie wolno na tę linię najechać od strony przerywanej w
    ogóle.

    MJ

  • 17. Data: 2010-05-05 11:32:22
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

> [...]
    > zajmowany przed wyprzedzaniem."
    >
    > Najeżdżasz? Najeżdżasz.
    >
    > Jest to wyjątek pt. "powrót na pas przy przerywanej"? Nie jest.

    Ale czy to oznacza, ze jesli zaczalem wyprzedzac na jednostronnie
    przekraczalnej linii z przerywana od mojej strony, to potem mam jechac
    np. 2km lewym pasem bo moj "powrotny pas" bedzie przy linii ciaglej?

    --
    jarek

  • 18. Data: 2010-05-05 11:35:01
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hrrcrh$2822$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > zajmowany przed wyprzedzaniem."
    >
    > Najeżdżasz? Najeżdżasz.
    >
    > Jest to wyjątek pt. "powrót na pas przy przerywanej"? Nie jest.

    Jak zaczynasz wyprzedzanie na takiej linii (od pasa ruchu jest przerywana)
    to też na nią "najeżdżasz". Więc po co stosować taką linię gdy wyprzedzanie
    w takim przypadku jest zabronione. Mowa o sytuacji:
    ? |: ?
    ? |: ?
    ? |: ?
    ? |: ?
    ? |: ?

  • 19. Data: 2010-05-05 11:37:49
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila>

    Michal Jankowski wrote:
    > Tak rozumując, nie wolno na tę linię najechać od strony przerywanej w
    > ogóle.

    Gdzie tam masz coś zabronione od strony linii przerywanej ?
    "od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią"

  • 20. Data: 2010-05-05 11:49:32
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-05 11:32, Jarek Pudelko pisze:
    > Ale czy to oznacza, ze jesli zaczalem wyprzedzac na jednostronnie
    > przekraczalnej linii z przerywana od mojej strony, to potem mam jechac
    > np. 2km lewym pasem bo moj "powrotny pas" bedzie przy linii ciaglej?

    To oznacza ze nie możesz wyprzedzać gdyby tak sie miało stać. Ot co.