  • 71. Data: 2011-01-12 03:39:25
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-11 20:28, neoniusz pisze:

    > Podjazd jest poziomy, zwykly wolnostojacy garaz.

    Chujowe auto, chujowe opony, kiepski moduł.

  • 72. Data: 2011-01-12 03:41:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-11 12:36, neoniusz pisze:

> [...]
    > kawalek i zaczal mielic kolami, radosnie migajac pomaranczowym
    > trojkatem. Ani do przodu ani do tylu. Jak stanie, to tylko pchanie.

    Najpierw załóż dobre zimówki, a nie bzdury rozsiewasz w necie. A potem
    to google znajduje i ludzie wierzą w te bajki, że w RWD NIE DA SIĘ
    JEŹDZIĆ ZIMĄ.

  • 73. Data: 2011-01-12 03:54:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-11 20:33, Tomasz Pyra pisze:

    > W rajdach specjalnie stworzono osobne klasy RWD po to, żeby te efektowne
    > samochody brały udział w rajdach i żeby przyciągać zawodników. Bo
    > inaczej zawodnicy RWD byliby tylko tłem dla FWD i nikt by nie chciał
    > jeździć z tylnym napędem.

    Ścigają się w FWD, bo jest dużo trudniej takie auto kontrolować w poślizgu.

  • 74. Data: 2011-01-12 08:31:48
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    1000 konnym BMW http://www.youtube.com/watch?v=gOOiQrk-ikA

    > A teraz na kolana i ukłon w stronę BMW ignorancie.

    Wez spierdalaj z tym gownem, BMW - totalna porazka.
    Co Ty tutaj za link wstawiasz - chyba nie rozumiesz o co tutaj chodzi
    debilu.

  • 75. Data: 2011-01-12 09:49:27
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 11 Sty, 21:25, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Civic Type-R z 2007 roku, 230KM. W zakrecie, z pelnym gazem w podlodze
    > (przy polowie tak samo) jedzie gdzie chce... Trzeba go naprawde mocno
    > trzymac za morde.

    A EP3 miały szperę?

    pozdr
    AA

  • 76. Data: 2011-01-12 09:50:49
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 12 Sty, 09:49, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

    > A EP3 miały szperę?

    Tzn. pytam o FN2, bo w EP3 była helikalna ;)

    pozdr
    AA

  • 77. Data: 2011-01-12 11:23:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-12 02:07, J.F. pisze:

    > A czym jezdzili ? Bo wybor samochodow RWD jest dosc ograniczony,
    > polonez chyba by nie wygral, E-klasa dobra na taksowke, BMW jakies czy
    > cos jeszcze ciekawszego ?

    AFAIK w tej klasie rządzi BMW 318 IS

  • 78. Data: 2011-01-12 11:39:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 03:35:27 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Przykładowy filmik jak się wchodzi w zakręt z gazem w podłodze w ponad
    > 1000 konnym BMW http://www.youtube.com/watch?v=gOOiQrk-ikA

    Kierowca niestety nie daje rady zapanować nad taką mocą i pali gumę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 79. Data: 2011-01-12 12:40:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2011 02:35, Filip KK wrote:

    > Pierwszy lepszy RWD? Pewnie kiepsko...
    >
    > Ale zapewniam Cię, że BMW sobie bez najmniejszych problemów radzi z
    > przeniesieniem 300 koni na tylne kopyta w zakręcie z gazem w podłodze.

    Na mokrym? To moze ten sam samochod, ktory zatrzymuje sie na sniegu na 4
    metrach z 40km/h?

    Kamil

  • 80. Data: 2011-01-12 12:41:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=gOOiQrk-ikA

    Jedzie na suchym i zostawia na asfalcie polowe opon co okrazenie, czego
    to ma niby dowodzic?

    Kamil