    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Fri, 14 Jan 2011 01:11:15 +0100

    W dniu 2011-01-13 08:48, J.F. pisze:

    > Bo jeszcze nie trafiles na sliska jezdnie :-)
    >
    > Popros kogos zeby polal ten zakret woda i przejedz jeszcze raz :-)

    Ty naprawdę myślisz, że ja żartuję sobie?! Ani trochę. Ja piszę poważnie
    kolego. I kiedy jest mało tego, nie mokro od deszczu, a ślisko bo leży
    śnieg, to wrzucam auto w poślizg nie tylko w zakrętach ale nawet na
    prostej. I nie widzę żadnego problemu by wrzucić auto w poślizg i bawić
    się bokami na trzech pasach obojętnie jak długo przy ca. 60-80km/h!
    Pełna kontrola, a w zakręci? Jeszcze więcej możliwości.. Jeszcze większa
    frajda z jazdy! I prośba do Ciebie na przyszłość, bo wiele wypowiedzi
    Twoich czytałem na temat wyższości FWD nad RWD. Proszę Cię. Nie porównuj
    Sierry do BMW, dobrze? Taka moja mała prośba. To wszystko, dziękuję za
    uwagę.