-
Data: 2011-01-14 21:38:22
Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 14 Jan 2011 00:28:56 +0100, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> wrote:
> Ale jednak balast w autach przykręca się pod środkiem ciężkości żeby ten
> moment zmniejszyć.
Balast często przykręca się w miejsce fotela pilota zamiast przy
grodzi, a przecie w wybebeszonych FWD środek ciężkości jest
bardzo przesunięty do przodu. Czesto też się mocno cofa fotele
załogi (patrz np. Abarth S2k).
> Gdyby moment bezwładności był zaletą, to przykręcałoby się go po pół w
> okolicach zderzaków.
Widzisz tylko czarne i białe? A wiesz, że w RWD silnik wisi za
przednią osią, co w przypadku R4 nie jest specjalnie trudne?
Redukuje się moment bezwładności, ale nie za wszelką cenę. Bo
auto może jeździć w winklach szybciej, ale ewentualny obrót
wymaga bardzo szybkich rączek: patrz Clio V6 czy MR2.
> W ramach ciekawostki to gdzieś widziałem jak w NASCAR balast przykręcano
> właśnie na końcach samochodu - tylko tam może faktycznie im samochód
> łagodniejszy tym lepszy.
NASCAR ma dosyć specyficzny regulamin.
> Gdyby byli w stanie zrobić zwycięską rajdówkę S1600 na bazie 116, to
> mogliby to przekuć na duży sukces marketingowy na polu FWD vs RWD.
Chyba nie byliby w stanie:
--8<--
ARTICLE 6: RESTRICTIONS FOR CARS HOMOLOGATED IN THE SUPER 1600
KIT VARIANT
6.1 Definition
A Super 1600 Kit variant (VK-S1600) is a variant of a fixed
model of car previously homologated in Group A and must
therefore be assembled like a Group A vehicle.
Eligible vehicles are models with front-wheel drive and a
normally aspirated engine with a cylinder capacity of up to 1.6
litres in kit variant.
--8<--
> Natomiast ja obawiam się że mogłoby się to nie udać, a oni pewnie nawet
> już próbowali.
Zmienić regulamin? Po co, jak można się lansować przez WTCC czy
DTM?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 21:45 Robert Rędziak
- 15.01.11 00:02 Tomasz Pyra
- 15.01.11 00:30 Robert Rędziak
- 15.01.11 00:31 Robert Rędziak
- 15.01.11 01:11 Tomasz Pyra
- 15.01.11 09:36 MarcinJM
- 15.01.11 10:45 Krzysiek Kielczewski
- 15.01.11 10:57 Robert Rędziak
- 15.01.11 11:00 DoQ
- 15.01.11 14:02 J.F.
- 15.01.11 14:09 J.F.
- 15.01.11 16:27 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.11 16:34 MarcinJM
- 15.01.11 17:05 J.F.
- 15.01.11 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=