  • Data: 2017-04-02 09:50:35
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-31 14:29, Trybun wrote:

    > Na ile poważnie można traktować emitowany na tym kanale program "auto
    > marzeń, kup i zrób"? Jak ja słyszę o bezproblemowym wkładaniu do
    > czterobiegowego FSO 1500 skrzyni 5tki, albo o woskowaniu szyb "aby
    > nabrały połysku" to nie wiem czy mam w ogóle z kimś poważnym do
    > czynienia. Ma ten prowadzący o czymkolwiek z mechaniki pojazdowej pojęcie?

    Szukasz dziury w całym ;)

    Parę osób odpowiedziało, że to było jak najbardziej możliwe.

    A że mechanicy nie chcą? No to nie wiem - znajdź takiego co chętnie np.
    przełoży turbinę od ARL-a do np. BXE.

    A jest to możliwe.

    Po prostu nie chcą wchodzić w sprawy, gdzie nie mają doświadczenia. Po
    co to komu później użerać się z marudnym klientem. A wiadomo kim on jest?

    --
    mk4