  • 11. Data: 2011-03-10 19:26:30
    Temat: Re: TV i jednocześnie monitor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup
    > Może dlatego, że to całkowicie inna karta?

    Sam napisałeś: "Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach
    graficznych.". Odp.: problemu nie ma. Sprawdź na innym systemie - na 98,6% nie
    będzie problemu z paletą kolorów.

    > Kartę mam od ok. roku. W tym czasie 3 czy 4 razy pokusiłem się o najnowsze
    > sterowniki, w nadziei, że to coś zmieni. Ale zawsze jest tak samo.

    Kiedyś ati nie potrafiło pisać sterowników, teraz "zieloni". :)

    > Sprawdzałem na wszystkich profilach TV, w tym na PC, Games. Testowalem
    > wszystkie
    > ustawienia w TV (początkowo byłem pewny, że problem jest z winy TV). Bez
    > efektu.

    Pochwal się jaki masz telewizor, że ma taki duży input lag.

  • 12. Data: 2011-03-10 22:04:05
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:43:35 +0100, Latet napisał(a):

    > No wlasnie - czyli potwierdzasz mój opis problemu. Jak pisałem - jeśli podłącza
    > się przez wyjście DVI, to problemu nie ma. Spróbuj może dla porównania podłączyć
    > przez wyjście hdmi (jesli Twoja GT240 je ma) i zobaczysz co wtedy.
    >
    > latet

    Ta karta ma tylko DVI i VGA, ale obok stoi drugi komputer z HD4870
    i na tym można kombinować - nie ma najmniejszej różnicy.

  • 13. Data: 2011-03-10 23:22:58
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Pochwal się jaki masz telewizor, że ma taki duży input lag.

    To nie jest input lag telewizora. To jest output lag portu hdmi karty
    graficznej. Wlasnie się o tym ostatecznie przekonałem - zamiast kabla hdmi
    połączyłem oba urządzenia kablem DVI (od strony TV przejściówka dvi-->hdmi).
    Efekt - zero opóźnień. A przecież od strony TV to ten sam port hdmi!

    latet

  • 14. Data: 2011-03-11 08:43:35
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

  • 15. Data: 2011-03-11 11:39:34
    Od: vDon <v...@o...eu>

    Latet wrote:

    > Przy podłączeniu TV do wyjścia HDMI karty graficznej mam też bardzo
    > ograniczone możliwości wyboru głębii kolorów i częstotliwości
    > odświeżania przy danej rozdzielczości. Np. pełną głębię kolorów (32 bit)
    > przy full HD mogę uzyskać tylko przy częstotliwości 24 Hz (a chciałbym
    > więcej, bo przy 24 Hz opisane opóźnienie jest najgorsze). Z kolei przy
    > 50 Hz i 60 Hz jest to wyboru tylko głębia 8-bit, co wygląda fatalnie
    > (256 kolorów). Ciekawe jednak, że problem nie dotyczy aplikacji
    > wyświetljących filmy - obraz w filmach jest OK.

    Wygląda na problem karty, może wadliwe sterowniki?

    > Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach
    > graficznych.

    W wielu przypadkach całkowicie bezproblemowo np. GF9600GT + Sharp
    LC-32LE700 .

  • 16. Data: 2011-03-11 11:40:53
    Od: vDon <v...@o...eu>

  • 17. Data: 2011-03-12 12:46:07
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 10.3.2011, Latet napisał(a):

> [...]
    > dotyczy aplikacji wyświetljących filmy - obraz w filmach jest OK.
    >
    > Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach graficznych.

    Na nV GF7900GS (stary, ale jary - nie gram), monitorze (SXGA) i TV
    (FullHD) podłączonych przez DVI-D żaden z powyższych problemów nie
    występuje.
    -
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 18. Data: 2011-03-12 22:05:15
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Na nV GF7900GS (stary, ale jary - nie gram), monitorze (SXGA) i TV
    > (FullHD) podłączonych przez DVI-D żaden z powyższych problemów nie
    > występuje.

    Powinienem był napiać inaczej:

    Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach graficznych
    nVidia wyposażonych w wyjście hdmi, przy podłaczeniu TV właśnie przez wyjście
    hdmi.

    Bo, że przez wyjście DVI działa dobrze, to już wiem od początku. Ale i tak
    bardzo dziękuję za odpowiedzi.

    latet

  • 19. Data: 2011-03-13 22:48:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@m...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Swoją drogą myślałem, że czasy, kiedy komputer podłączało
    > się do telewizora minęły jakieś 20 lat temu.

    a ja myslałem, ze ta "moda" wróciła, od kiedy TV tak samo jak monitor Pc to
    LCD.

    Dziekuję wszystkim za odpowiedzi, również za te odnoszące się do moich
    potrzeb a nie do zagadnienia technicznego z pytania. niemniej potrzeby mam
    jasno sprecyzowane. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 20. Data: 2011-03-14 02:35:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 17:45:40 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    (ciach...)
    > Swoją drogą myślałem, że czasy, kiedy komputer podłączało
    > się do telewizora minęły jakieś 20 lat temu.

    Nie przesadzasz trochę? U kilkorga znajomych funkcjonuje rozwiązanie pt.
    "dzieciak ogląda odtwarzaną z komputera bajkę czy film na TV, a w tym samym
    czasie rodziciel grzebie sobie po necie korzystając z monitora". Co w tym
    złego?

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]