  • 61. Data: 2012-02-23 18:59:47
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Nie obraź się, ale chyba prościej mieć gazetę
    > pod ręką ;-)

    Gazetą można zabić komara, powachlować się, rozpalić w piecu, zawinąć
    śledzia :-)
    Ten śledź jest z dowcipu o Stirlitzu: Stirlitz, powiedzcie co jest
    lepsze - radio, czy gazeta? Gazeta, bo w radio nie da się zawinąć śledzia.
    Maciek

  • 62. Data: 2012-02-24 09:32:44
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Właściwie to ja nie pamiętam, keidy wyłączałem komputer.

    Widziałem kilka lat temu w jakimś czasopiśmie reklamę (chyba HP):
    Zdjęcie studenta przy PC (w domyśle z Windows) i podpis: John musi resetować
    swój komputer przeciętnie raz dziennie.
    Zdjęcie starszego gościa w jakimś laboratorium i podpis: Bob nie robił tego
    od 74 roku.
    Może nie dokładnie pamiętam, ale sens taki.
    P.G.

  • 63. Data: 2012-02-24 10:27:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > Zdjęcie starszego gościa w jakimś laboratorium i podpis: Bob nie
    > robił tego od 74 roku.
    > Może nie dokładnie pamiętam, ale sens taki.

    Resetowanie komputera, bo się zwiesił, to jeszcze inna sprawa. Ale są
    ludzie, którzy potrafią włączać i wyłączać swój komputer co pół godziny.
    Właściwie to ja nie wiem dlaczego oni tak robią.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2012-02-24 14:09:18
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Resetowanie komputera, bo się zwiesił, to jeszcze inna sprawa. Ale są
    > ludzie, którzy potrafią włączać i wyłączać swój komputer co pół godziny.
    > Właściwie to ja nie wiem dlaczego oni tak robią.

    Może w imię "oszczędności", nie uwzględniając tego, że zmaltretowane częstym
    włączaniem i wyłączaniem podzespoły, oraz peryferia, w końcu się
    zbuntują...?

  • 65. Data: 2012-02-24 19:40:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    (ciap)
    > Resetowanie komputera, bo się zwiesił, to jeszcze inna sprawa. Ale są
    > ludzie, którzy potrafią włączać i wyłączać swój komputer co pół godziny.
    > Właściwie to ja nie wiem dlaczego oni tak robią.

    Prąd zdrożał!

    --
    Włodek

  • 66. Data: 2012-02-24 20:16:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Prąd zdrożał!

    To nie może być przyczyną. Dawniej tych wyłączających komputery było
    więcej. Co jakiś czas słyszę o tym, że ktoś przestał wyłączać komputer.
    Takich co zaczęli, chyba jeszcze nie spotkałem.

    --
    Jarek

  • 67. Data: 2012-02-25 08:42:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    > To nie może być przyczyną. Dawniej tych wyłączających komputery było
    > więcej. Co jakiś czas słyszę o tym, że ktoś przestał wyłączać komputer.
    > Takich co zaczęli, chyba jeszcze nie spotkałem.

    Może szum wentylatora

  • 68. Data: 2012-02-25 10:07:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan John Kołalsky napisał:

    > Może szum wentylatora

    Nie sądzę. Kiedyś faktycznie komputery wytwarzały monotonny szum. Ale
    te nowe są bezgłosne, przynajmniej wtedy, gdy niewiele mają do roboty.

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2012-02-25 22:25:46
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 02/20/2012 04:49 PM, BoDro wrote:
    > Nie nie mylę, bo pytam tylko o możliwości techniczne pakietowania
    > wybranych przez klienta kanałów :-). Oczywiście mam świadomość, że
    > interesem operatora jest zedrzeć maksymalnie, a obecny system (czyli to
    > operator wybiera, jakie programy dostarczy w ramach konkretnych
    > pakietów) jest pod taką filozofię ustawiony :-)

    No nie do końca. Pracowałem przez jakiś czas po stronie operatora i
    często umowy były typu: masz kanał X (pożądany przez ludzi), ale MUSISZ
    z nim nadawać kanał Y (jakiś śmieć). Albo warunek, że dostajesz kilka
    kanałów, ale MUSISZ je dać wszystkim za friko. I jak się później
    przejrzy takie umowy z konkretnymi stacjami telewizyjnymi/nadawcami, to
    nawet jakby się chciało, to się nie da tego tak popakietować per kanał.
    Poza tym jest jeszcze coś takiego jak ARPU, które dla operatorów MUSI
    być przeciętnie powyżej X zł (przeciętnie ok. 50-60zł). Dlatego masz
    cały czas coraz więcej kanałów, coraz więcej usług, coraz szybszy
    internet, ale nikt nie zejdzie z abonamentem poniżej pewnego progu.
    Czyli nawet jakbyś wybrał te swoje 3-5 kanałów, to i tak musiałbyś
    zapłacić tą stawkę minimalną, a wtedy podejrzewam, że wolałbyś jednak
    mieć pierdyliard kanałów za tą samą cenę, nie ważne, że nie nadających
    się w większości do oglądania.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 70. Data: 2012-02-26 09:48:28
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    W dniu 2012-02-25 23:25, Marek Wodzinski pisze:

> [...]
    > zapłacić tą stawkę minimalną, a wtedy podejrzewam, że wolałbyś jednak
    > mieć pierdyliard kanałów za tą samą cenę, nie ważne, że nie nadających

    Tak też podejrzewałem, że bez względu na to, czy miałbym dziesięć
    wybranych, czy sto przypadkowych kanałów, płaciłbym niewiele mniej. Nie
    zmienia to faktu, że system mi się nie podoba i przez to moja miłość do
    telewizorni i wszelkich kabli czy satelitów wygasa dramatycznie szybko
    :-) No chyba, że zmieni się model biznesowy...

    --
    Bogdan