  • 71. Data: 2012-02-26 13:08:52
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 10:48:28 +0100, BoDro napisał(a):

    > Tak też podejrzewałem, że bez względu na to, czy miałbym dziesięć
    > wybranych, czy sto przypadkowych kanałów, płaciłbym niewiele mniej.

    zdaje sie za bardzo pojechales.
    owszem, siec trzeba utrzymac, i klient musi jakas kwote operatorowi
    zaplacic. owszem, jest sporo programow ogolnodostepnych, ale to jest
    kilkanascie.

    Jest zas sporo programow, ktore sobie kaza placic za tresc. I ta setka
    naprawde kosztuje.

    > Nie
    > zmienia to faktu, że system mi się nie podoba i przez to moja miłość do
    > telewizorni i wszelkich kabli czy satelitów wygasa dramatycznie szybko
    > :-) No chyba, że zmieni się model biznesowy...

    Zmieni sie - mamy przyklady z innych krajow, bardziej zaawansowanych w
    kapitalizmie. Na gorsze :-)

    Ale moze jeszcze pare lat piractwo bedzie tolerowane u nas w kraju :-)

    J.

  • 72. Data: 2012-03-05 17:21:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    > Nie sądzę. Kiedyś faktycznie komputery wytwarzały monotonny szum. Ale
    > te nowe są bezgłosne, przynajmniej wtedy, gdy niewiele mają do roboty.

    Komputery nie tylko szumią wentylatorami, ale i drgają. Akustyka pomieszczeń
    powoduje, że można usłyszeć to równie głośno w drugim kącie pomieszczenia.
    Tak samo potrafią przenosić się drgania dysku twardego laptopa po łóżku.

  • 73. Data: 2012-03-05 17:43:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan John Kołalsky napisał:

> [...]
    > Tak samo potrafią przenosić się drgania dysku twardego laptopa po łóżku.

    To chyba jakieś całkiem badziewne, z taką trzęściączką wzdłużną albo
    drżączką poprzeczną. A w laptopie, to się w ogóle wszystko samo wyłącza
    po chwili nieużywania.

    --
    Jarek