  • 11. Data: 2012-02-20 15:57:19
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 15:22:49 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hahahahaha A na co takiego szczególnego może liczyć od platform? Wszstko to
    > same powtórki albo seriale dla zidiociałych gosposi.
    > Spokojnie wystarczy multiplex a za zaoszczędzone pieniądze niech idzie 2x w
    > miesiącu do kina z rodziną lub co drugi dzień pożyczy jakąś nowość w
    > wypożyczalni.
    >
    > Marek

    Masz 100% racji. Przeszedlem w zyciu od satelity, gdy trzeba bylo miec na
    nia zezwolenie, poprzez cyfry, polsaty az do n.

    Lepsze, gorsze, ale ogolnie kicha.
    Ale kicha nie z ze wzgledu, ze to ta platforma.
    Wszystkie sa po jednych pieniadzach.
    Problemem jest to, ze nie tworzy sie juz 'dziel', ktore interesuja.
    Filmy, ktore powstaja nie kwalifikuja sie do grupy filmow, o ktorych do tej
    pory mowiono 'klasyka kina'.
    Obecny repertuar to:
    - REKLAMY,
    - seriale,
    - informacje z kraju i ze swiata,
    - powtorka powyzszych,
    - powtorka powtorek.:)

    Jak sie nie ma czego nadawac, to i krowa zdechnie.

    Wniosek taki: czesc zyskow z platform wpompowac w wytwornie filmowe.

    Moze wtedy doczekamy sie, ze:
    - dzisiaj o godzinie 21:00 przedstawimy Panstwu jeden z najlepszych filmow
    tego miesiaca, klasyka z kategorii komedii romantycznych pod tytulem
    'Kochaj albo rzuc' w wykonaniu Meg Ryan i Tom Henks.:)

  • 12. Data: 2012-02-20 16:01:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam tylko jeszcze, ze dofinansowanie wytworni filmow przez platformy
    satelitarne, to jak propozycja opodatkowania ludzi, ktorzy maja na chleb w
    celu dostarczenia wody w biedne rejony Afryki.

    Pojarany pomysl...

    Dla glupich tego swiata!

  • 13. Data: 2012-02-20 16:36:23
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 20.02.2012 17:01, schrieb Jacek:
    > Dodam tylko jeszcze, ze dofinansowanie wytworni filmow przez platformy
    > satelitarne, to jak propozycja opodatkowania ludzi, ktorzy maja na chleb w
    > celu dostarczenia wody w biedne rejony Afryki.

    To akurat głupie nie jest. Mówię o wodzie dla Afryki.

    Co do programów i filmów: nie sądzę, że jest gorzej, niż było 20-40-60
    lat temu. W latach 60tych ub. stulecia był jeden program, a i nie
    całodzienny, tylko z przerwą obiedną i nocną. Oglądało się, jak było coś
    ciekawego, jak nie to nie. Powtórki były co rano (filmu z ub. wieczora).
    Potem doszedł drugi program i trochę większy wybór. Małem jeszcze
    większy, bo i czeski program się odbierało. Teraz mam w sumie prawie 300
    programów, z moimi abonamentami mogę oglądać z tego jakieś 250. Coś
    ciekawego zawsze znajdę. Czyli subjektywnie mam większy wybór programów
    mnie interesujących. To, że 90% albo i więcej to chłam, ale i tak jest
    tego kilka razy tyle, co w czasach mojego dzieciństwa. A jako dziecko
    interesowało mnie czasami, ile kuu z ha pszenicy akurat zebrano i
    dlaczego do kurwy nędzy brakuje znowu sznurka do snopowiązałek ;-).
    Co do filmów i sportu, to w końcu powinna pęknąć bańka mydlana zarobków
    gwiazd. Nie muszą one dostawać dziesiątków milionów gaży. Kilkadziesiąt
    tysięcy wystarczy w zupełności. Wtedy filmy będą tańsze i nie trzeba
    będzie dofinansowywać. Kolega, muzyk jazzowy, też mi opowiadał historię.
    Normalnie dostają za występ 300-500EUR (trio). Raz byli zaproszeni do
    radia. Audycja 3h, grali różną muzykę, też ichnią, wywiady i inne
    duperele. Za tą audycję skasowali 10x tyle, co za koncert. Sam
    stwierdził, że to pojebane, ale pieniądze wzięli, bo są co prawda
    honorowi, ale nie głupi. Za kilkuminutowy występ w TV dostali te same
    pieniądze, co za 3h radia. A nie są to muzycy światowej sławy. Musi tak być?

    Waldek

  • 14. Data: 2012-02-20 16:43:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ela" napisał w wiadomości
    >Jesli dobrze zrozumiałam cał? dyskusję - to jak w pełni zacznie
    >funkcjować
    >TV cyfrowa naziemna - będzie można zrezygnować z kablówki a antenę
    >zamontować za oknem i odbierać ogólnodostępne programy.

    To zawsze mozesz zrobic, bardziej interesujace czy kablowka bedzie
    miala jakas tansza oferte :-)

    >Mieszkam w bloku, dawniej była taka wła?nie antena ale żle
    >odbierała - czy
    >dobrze rozumiem że teraz odbiór ma być dużo lepszy?

    A tu akurat nie wiadomo - moze byc duzo lepszy, a moze sie okazac ze
    nie bedzie wcale. Zalezy na ile zle odbierala.

    Przede wszystkim bedzie jednak wiecej kanalow - tez kiedys w bloku
    mialem antene za oknem, ale jak przybylo nadawcow, to przestala
    wystarczac.
    Szczegolnie ze warunki terenowe kiepskie, i trzeba bylo lapac sygnal z
    wielu stron. A teraz z jednego nadajnika bedzie kilka do kilkunastu
    programow.

    Byc moze multipleks w okolicy juz dziala i mozesz sprawdzic.

    J.

  • 15. Data: 2012-02-20 16:52:57
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > interesuja.
    > Filmy, ktore powstaja nie kwalifikuja sie do grupy filmow,

    Tu się z Tobą absolutnie zgadzam. Rzygać mi się chce jak
    widzę po raz kolejny ten sam film, tylko o innej godzinie
    :-). Jeszcze trochę i nie trzeba będzie kupować gazety z
    programem, wystarczy wyciąć dzień tygodnia i wkleić w inną
    kartkę... I żeby było śmiesznie na najdroższych kanałach są
    najbardziej beznadziejne filmy :-). Ja mam C+ i HBO niejako
    "służbowo", inaczej bym tego nie kupił. Ale nie wiem czy w
    tym roku cokolwiek na nich obejrzałem... Porażka totalna,
    filmy dla bezmózgów.

  • 16. Data: 2012-02-20 16:55:23
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Teraz mam w sumie prawie 300 programów, z moimi
    > abonamentami mogę oglądać z tego jakieś 250. Coś ciekawego
    > zawsze znajdę.

    Tylko że zanim to znajdziesz to już się kończy ;-))

  • 17. Data: 2012-02-20 17:03:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

> [...]
    > kilkuminutowy występ w TV dostali te same pieniądze, co za 3h radia.
    > A nie są to muzycy światowej sławy. Musi tak być?

    Żeby artyści dostawali mniej kasy (w radiu, tv, filmie), to się pewnie
    da zrobić. Ale nie jestem przekonany, że to o to chodzi.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2012-02-20 17:06:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-02-20 16:57, Jacek wrote:
    [.....]
    > Masz 100% racji. Przeszedlem w zyciu od satelity, gdy trzeba bylo miec na
    > nia zezwolenie, poprzez cyfry, polsaty az do n.
    >
    > Lepsze, gorsze, ale ogolnie kicha.
    Eee, bez przesady. Tylko tak z 95% racji ma. :-) IMO paczkę HBO i
    Cinemax spokojnie da się oglądać. :-) Ale fakt, na innych kanałach
    reklamy mocno wkurwiają. Szczególnie że np. takie kanały jak Discovery
    czy National Geographic (które lubię sobie pooglądać) są dostępne chyba
    tylko w płatnych telewizjach i z pewnością dostają działkę od operatora
    tj. np. Cyfrowego Polsatu, itp.

  • 19. Data: 2012-02-21 07:44:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 17:36:23 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):

    > To akurat głupie nie jest. Mówię o wodzie dla Afryki.
    To samo napisałem.

  • 20. Data: 2012-02-21 07:47:57
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 17:52:57 +0100, Robert_J napisał(a):

> [...]
    > "służbowo", inaczej bym tego nie kupił. Ale nie wiem czy w
    > tym roku cokolwiek na nich obejrzałem... Porażka totalna,

    Wiesz, gdyby nie kanał Mango, to w życiu bym nie kupił satelity.;)