    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Date: Wed, 22 Feb 2012 20:54:42 +0000 (UTC)

    Pan J.F. napisał:

    > zalezy od trybu zycia. nieregularny - ot np masz teraz wolna chwile,
    > skonczyles czytac newsy, cos bys poogladal ... i po co program z calego
    > tygodnia analizowac. Regularny ... praca, dzieci, obiad ... i po co caly
    > tydzien analizowac, skoro mozna zobaczyc co dzis po dzienniku bedzie.

    A to nie jest tak, że jak *teraz* mam chwilę czasu i chcę pooglądać TV,
    to włączam, przelatuje po kanałach i sprawdzam co *teraz* nadają?
    Do tego program nie jest potrzebny.

    > Albo przejrzysz program z tygodnia, pozycji nazwijmy to pierwszego gatunku
    > nie ma, drugiego gatunku sa np dwa, trzeciego jest juz troche .. ale jak
    > akceptujemy trzeci, to moze i czwarty nam sie spodoba .. a to juz mozna
    > nie odchodzic od telewizora, bo tych programow jest ze 40 :-) Poza tym
    > interesujacy tytul moze sie okazac nieinteresujacy, trzeba szukac dalej.

    Tak właśnie wyobrażam sobie używanie telewizora -- włączam, pstrykam,
    jak coś się trafi, zatrzymuję się na dłużej i oglądam do końca. Jeśli
    nie -- pstrykam dalej aż do znudzenia. Więcej nie oczekuję, więc nie
    mam do nikogo o nic pretensji.

    > Ctrl-F ... find ? a co chcesz szukac ? Np "wladce pierscieni" i sie
    > dowiedziec ze to za rok beda puszczac ?

    Jakbym wiedział, że chcę akurat "władcę pierścieni", to bym sobie kupił,
    pożyczył, dostał, ściągnął, znalazł na YT, poszedł do kina, wziął z półki
    czy dysku itp. A Ctrl-F choćby do znajdowania "Piątek 22:00" na tych
    trzystu kanałach. Bo te programy, to są chyba tak drukowane, po kolei.

    > Bo programy komputerowe troche nie dorosly

    Raczej ci co je robią.

    > i troche przyjemniej przeglada sie papier niz monitor.

    Jeśli chodzi o spisy i katalogi (słowniki, programy etc.), jest
    zdecydowanie odwrotnie.

    > i na papierze mozna cos podkreslic ..

    A w tekscie elektronicznym nie?

    Jarek