  • Data: 2012-02-22 10:35:45
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Wszystkich programów nie mam, ale mniej więcej połowa jest.
    > Program na 2 tygodnie ma jakieś 100 stron.

    To ja tym bardziej tego nie rozumiem -- na tym wydruku Ctrl-F
    przecież nie działa. Ale ja w ogóle nie rozumiem ideii telewizji
    z trzystoma kanałami. Mam polować w tej dżungli na coś atrakcyjnego,
    a jak znajdę, to konsumować na miejscu, bo nie ma lodówki? Wiem,
    że teraz dają od razu dekodery z twardym dyskiem i możliwością
    zaprogramowania nagrywania. Ale to jest chore. Lepiej żeby to ONI
    wszystko od razu nagrali, a mnie dali po prostu wgląd asynchroniczny.
    Przekaz synchroniczny, to może był dobry, ale w XX wieku.

    --
    Jarek