  • Data: 2010-09-02 19:56:34
    Temat: Re: TV LCD 42" i 47" - proszę o opinię
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:i5oroa$6ej$1@inews.gazeta.pl...

    > o ile wiem ( proszę mnie poprawić) to ten podwójny kabel ekranowany
    > jest bardziej RCA niż wtyk/gniazdo chinch

    ???

    Amerykańska firma elektroniczna RadioShack oferuje wtyki RCA:
    http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productI
    d=2062472&CAWELAID=107597270

    To się "u nas na wsi" w Krakowie nazywało "czincze". Nie znam historii nazwy
    "cinch". Prawdopodobnie to tak jak z "adidasami marki Puma", i "cinch" to
    mogła być po prostu nazwa firmy oferującej wtyki RCA i się nazwa przyjęła...
    :-)