  • 421. Data: 2009-12-07 00:06:53
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Skoro jesteś tak leniwy (lub masz tak małe umiejętności) że postawienie
    > submission obok SMTP przekraczało twoje możliwości, to nie dziwię się że
    > nie potrafisz sobie wyobrazić jak odróżnić ruch generowany przez spamerów
    > od normalnego.

    Widze że wyłącznie potrafisz obrażać. No tak - argumentu brak.

  • 422. Data: 2009-12-07 00:10:12
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie, neo+ to za mało aby to zmienić.

    Przeczysz sobie z wcześniejszymi wypowiedziami że inni też to powinni
    wprowadzić. Wtedy będzie więcej.

    > Sorry że zapytam "kiedyś"? Co ile wymagasz zmiany hasła od userów?

    Nie wymagam. Zakładam raz ale porządne, i informuje do czego ono służy i
    zalecam zmienianie. Ale nie jestem ich mamusią żeby ich pilnować.

    Ktoś im się wpieprzy na konto to się nauczą. Narazie mają farta, pewnie
    dlatego że ten głupi puchar tak pokonfigurował im sieci w firmie i komputery
    prywatne że wciąż nikt się nie włamał.

    pewnie te moje rozwiązania są tak durne że crackerom nawet nie przyjdzie do
    głowy taka głupota.

  • 423. Data: 2009-12-07 00:14:03
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Widze że wyłącznie potrafisz obrażać. No tak - argumentu brak.

    Tak to niestety wygląda.
    Widziałeś kiedyś w realu różnicę pomiędzy pracą na porcie 587 i 25 ?

    Bo na razie to brzmisz jak Ci którzy mówią przekładnia DSG jest be,
    nie chcę automatu, koncern VW jest niedobry ;-)

    --
    Michał

  • 424. Data: 2009-12-07 00:39:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Durny jesteś najwyżej Ty. Bo nie uznajesz prawa innych do decydowania o
    > sobie.

    Z tym, że luserzy dodają pracy innym. TP SA wreszcie zmniejszyła ilość
    pracy wykonywanej przez postmasterów. Jak mogą decydować o sobie osoby
    nie mające bladego pojęcia o tym co robią? Rozdajmy dzieciom w
    przedszkolu nabite pistolety, niech też decydują o sobie.

    http://www.senderbase.org/home/detail_get_domain

    Tu jest statystyka mówiąca o tym ile syfu szło od tych osób, co
    decydowały o sobie. W krótkim czasie ze 172 mln maili dziennie spadło to
    do 27,3 mln. Ponad 140 mln spamów mniej. Twoje pyszczenie się nie ma
    żadnego znaczenia, bo fakty mówią wyraźnie co innego.

    wer

  • 425. Data: 2009-12-07 08:50:48
    Temat: Re: TPSA władc… internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> wrote:
    > Ja po prostu pytam jak wykminiłeś, że nie ma odbiorcy.
    > Na mój gust jeśli jest adres źródłowy to jest potencjalny odbiorca.

    Jak jest adres docelowy.

    I przy UDP nie ma potrzeby, żeby był routing z powrotem. :)

    p.

  • 426. Data: 2009-12-07 08:52:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Z tym, że luserzy dodają pracy innym. TP SA wreszcie zmniejszyła ilość
    > pracy wykonywanej przez postmasterów. Jak mogą decydować o sobie osoby
    > nie mające bladego pojęcia o tym co robią? Rozdajmy dzieciom w
    I tu dochodzisz do sedna. Dzieci - to dzieci, od tego są rodzice by za nie
    decydować. Dorośli mają decydować o sobie sami.

    Jeśli pomimo że są dorośli są durni to jest to wyłącznie ich problem. Ale
    tak długo jak nie popełnią przestępstwa tak długo mają prawo robić co chcą.

    Posunął się Pan za daleko w swoim toku myślenia, choć myśle raczej że
    niechcący. Wkurza Pana spam i jest Pan w stanie poświęcić odrobinę cudzej a
    nawet własnej wolności w imie "dobra", "bezpieczeństwa" itp.

    Tylko że to nigdy się nie sprawdza. Komunizm też zawsze chciał dobrze, a
    wyszło jak wyszło.

  • 427. Data: 2009-12-07 08:54:09
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Tak to niestety wygląda.
    > Widziałeś kiedyś w realu różnicę pomiędzy pracą na porcie 587 i 25 ?

    Nie widziałem - bo mogę autentykacje dać na porcie 25 równie dobrze. Ale nie
    ma to nic do rzeczy. Nie dyskutuje o tym jak jest słusznie skonfigurować
    serwer poczty, tylko o tym że TP zmienia zasady gry w jej trakcie i
    wprowadza błąd klienta na infolinii.

  • 428. Data: 2009-12-07 08:57:38
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojciech Puchar"
    >Nie widziałem - bo mogę autentykacje dać na porcie 25 równie dobrze.

    1. Jaką znowu "autentykację"? Pisz po polsku.
    2. Przeczytaj może RFC. Na 25 przyjmujesz pocztę od całego
    nieuwierzytelnionego świata do siebie. Inaczej to nie będzie działać. Na
    587 przyjmujesz pocztę _tylko_ od uwierzytelnionych użytkowników.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 429. Data: 2009-12-07 09:24:12
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Jak jest adres docelowy.
    to jest oczywiste

  • 430. Data: 2009-12-07 09:25:59
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > nieuwierzytelnionego świata do siebie. Inaczej to nie będzie działać. Na
    > 587 przyjmujesz pocztę _tylko_ od uwierzytelnionych użytkowników.

    A ja przyjmuje oba na 25, bez autentykacji przyjmuje do siebie, z - pozwala
    na relay.

    Albo - wszystko bez autentykacji, a na relay pozwala tylko IP klientów. Są 2
    wersje.

    Choć jeszcze raz powtórze to jest off topic. Sprawa polega na tym że TP
    zmienia zasady gry podczas trwania.