  • 231. Data: 2009-12-02 20:18:21
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Może i głupie ale nie zmienia to faktu że TP ani żaden operatora nie ma
    > prawa mówić mi i ingerować w sposób używania przeze mnie usługi tak długo
    > jak
    >
    > 1) nie zawrze tego w umowie
    > 2) nie popełnie przestępstwa

    Jak będziesz miec umowę z tp, bedziesz mógł się sądzić o odzkodowanie,
    naprawienie, przywrócenie stanu porpzedniego. Jeżeli nie masz, zamilcz.

  • 232. Data: 2009-12-02 21:20:13
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 22:30:07 +0100, giqus napisał(a):

    > Szczerze - kogo to obchodzi czy Ty - taki Kowalski chcesz portem 25
    > wypuszczać HTTP, albo co innego.
    > Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś potrzebuje niestandardowych rozwiązań
    > to nie bierze Neostrady, tylko łącze dla biznesu, łącze rangi
    > operatorskiej - gdzie nikt niczego Ci nie blokuje.

    Brawo, pięknie napisane, a w którym to regulaminie 'niestandardowych
    rozwiązań' jest zapisane, że nie zablokuje? Przecież regulaminy Neo,
    DSL, Metro i wyżej są bliźniaczo podobne modulo koszty, CIRy, itp.
    Gratuluję popierania głupich rozwiązań - populistycznych, ale nadal
    głupich.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 233. Data: 2009-12-02 22:06:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Popatrz, a ja byłem przekonany, że model klient-serwer to
    > istniał od zarania Internetu (albo i wcześniej?).

    tak. zwany wtedy "terminal - host".

    > No ale to ty coś napisałeś o "ruchu międzyserwerowym". A ja staram
    > się zrozumieć, co miałeś na myśli? Np. czy gdy usiądę do klawiatury
    > mojego serwera pocztowego i napiszę "telnet tensor.gdynia.pl 25"
    > to przestanie być serwerem? ;D

    nazwa serwer i klient to nazwy umowne. mówmy o hostach.

  • 234. Data: 2009-12-02 22:07:22
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Wtedy klientami były terminale. Nikt nie łączył się z komputerów
    > domowych. Nie masz pojęcia jak kiedyś wyglądała sieć i gadasz bzdury.

    może i ma pojęcie ale zawróciła mu w głowie "nowoczesna technologia".
    Niestety nie tylko jemu.

  • 235. Data: 2009-12-02 22:07:43
    Temat: Re: TPSA w?adc? internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > I Twoja umowa z TP to niby problem polskiego internetu? :-)

    nie posiadam neostrady.

  • 236. Data: 2009-12-02 22:08:17
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Gościu, znajdź się dziewczynę. Biedne będzie to dziewczę, ale
    > przynajmniej nie będziesz pisał na newsy w takich ilościach.

    Widać że nie masz argumentów ale skrytykować musisz. Cóż - statystyczny
    polak.

  • 237. Data: 2009-12-02 22:08:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > ROTFL.
    >
    > Skąd wniosek, że nie ma odbiorcy?

    Kpina czy naprawde jesteś taki sprytny inaczej?

  • 238. Data: 2009-12-02 22:09:19
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Czyli jednak rozmowa w kwestiach technologicznych zmierza w kierunku
    > kapelutka z grubej warstwy cynfolii.

    to po co się odzywasz. zignoruj.

  • 239. Data: 2009-12-02 22:13:11
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie jestem pewien, czy to jeszcze można leczyć. :-P
    >
    > Żaden organ władzy państwowej nie maczał rąk w tej akcji. Gorzej,
    > niektóre miały wątpliwości, ale po MERYTORYCZNEJ dyskusji uległy rozwianiu.
    >
    > WIększym i RZECZYWISTYM problemem sąpropoozycje zmiany PT przez
    > ministerstwo finansów i ABW. Ale, jak rozumiem, nikogo to nie obchodzi.

    Obchodzi. Ani dobrze nie rozumiesz ani dobrze nie czytasz np. moich postów.

    Gdzie stado takich jak wy za przeproszeniem osłów nie potrafiło napisać
    maila na temat do UKE pomimo prośby o komentarze.

    Żałosne jest to że po ponad tygodniu dostałem odpowiedź że tylko ja
    napisałem coś na temat, za to były tysiące bełkotliwych maili od
    pseudoekspertów jak Wy na tej liście.

    Nie twierdze że to napewno coś da, ale wasze bełkoty nie dadzą na pewno nic.

    Jesteście stadem osłów o mentalności niewolnika, które TYLKO potrafi
    marudzić i to nigdy w oczy temu co za cokolwiek odpowiada.

    A najlepiej - gdyby wam z nieba spadła manna, dostęp do internetu i aniołek
    co przytuli jak wam źle jest. A będzie źle bo na to zasługujecie.

    AMEN i EOT

  • 240. Data: 2009-12-02 22:14:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > pierdyliard ludzi by wypełniać prawo i zwalczać spam.
    >
    > EOT jak dla mnie. Jesteś niereformowalny.
    >
    > Założył sobie kurwa sieć na 300 ludzików i zgrywa speca od firm, które

    sieć na 300000 ludzi ma co najwyżej 1000 razy więcej roboty niż ta na 300.
    Więc w czym problem?