  • 171. Data: 2009-12-02 10:08:30
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Jak już ktoś wyżej cytował - w przypadku mocnej potrzeby można
    > zbić szybkę, i przed loginem dopisać prefiks. Ale IMHO dobrze,
    > że domyślnie ta blokada jest włączona.

    Źle bo nie ma o tym w umowie. Powinna to być opcja. Np "darmowy pakiet
    bezpieczeństwa TP" ochraniający userów przed ich własną niewiedzą.

  • 172. Data: 2009-12-02 10:09:49
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ale... nie obejżałeś całego filmu... trwa 59 minut z sekundami. Odpisałeś po
    > około 40 minutach. Co pokazuje że nie przyjmujesz argumentów drugiej strony.

    Narazie w ogóle go nie oglądnąłem (dopiero się pobrał), oglądne cały to odpisze, choć

    już jak napisałeś o "racjonalizatorach" to domyślam się ;)

  • 173. Data: 2009-12-02 10:11:48
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>> pisze.

    > Jeszcze zdziwisz, jak czesto spotyka sie takie sytuacje - nierzadko wynika
    > to z ciecia kosztow. Ale Ty oczywiscie duzo wrzeszcysz, gdyby jednak
    > przyzszlo do placenia za te Twoje fanaberie poszedlbys do operatora majacego
    > to w dupie.

    Właśnie tak się składa że mam TP (ale DSL nie neostrade) w jednym miejscu, i
    normalnych choć droższych operatorów w pozostałych 3 miejscach. A każdą
    firmę zawsze namawiam do wydania nieco więcej za usługe realną dostępu do
    internetu a nie parodie.

    Neostrady nie wezme nigdzie chyba że służyłaby w 100% do zestawienia VPN do
    jakiegoś innego hosta co ma stałe IP.

  • 174. Data: 2009-12-02 10:12:59
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>

    > Owszem, w wielu publikatorach bylo sporo informacji o tym kiedy i jak wolno
    > nagrywac rozmoway i uzywac kamer.

    Zgadza się. I to wszystko dotyczy PRYWATNYCH rozmów.
    To co ja przeprowadziłem to nie była rozmowa prywatna a informacja
    handlowo-serwisowa operatora.

  • 176. Data: 2009-12-02 10:18:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Dec 2009 07:26:59 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > RFC to zalecenia nie nakazy. Poza tym szkoda czasu na dyskusje z idiotą.

    wobec tego inne serwery nie mają obowiązku obsługiwania tego co
    przychodzi z neo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 175. Data: 2009-12-02 10:18:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Dec 2009 07:18:11 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    a gdzie masz definicję co to jest?

  • 177. Data: 2009-12-02 10:18:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Dec 2009 07:09:46 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    to niech wypowie

  • 178. Data: 2009-12-02 10:18:31
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d.,
    > nie reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.

    Nie masz zielonego pojęcia o skali problemu i potrzebie czasu reakcji.
    Postmasterom jest potrzebne aby ISP blokowali użytkownika jak najszybciej
    (rzędu minut). To policz sobie ilu pracowników trzeba by zatrudnić aby
    obsłużyć 150 tysięcy spamujących klientów - dam ci fory - z czasem reakcji 1
    dnia roboczego. Obsłużyć czyli przyjąć zgłoszenie, zweryfikować, odciąć,
    zadzwonić, dodzwonić się, wyjaśnić i potem odblokować.

    > Aktualnie traktują każdego swojego użytkownika jak przestępce.

    Zapobiegają rozsyłaniu spamu przez nieświadomych użytkowników.

    A tak w ogóle to mam takie wrażenie, że chcesz tu pełnić rolę Mesjasza dla
    wszystkich uciemiężonych użytkowników Neostrady, mam rację? To może przestaw
    się na inne tory i zacznij wypowiadać się wyłącznie w swoim imieniu i
    zacznij od wypowiedzenia umowy z tp, bo ci usługa nie odpowiada. Bo jak na
    razie to mielesz jęzorem na temat ograniczania swobód obywatelskich i nie
    dociera do Ciebie, że obecne domyślne ustawienie można WYŁĄCZYĆ.

    I jeszcze jedno - gdyby twój operator kont e-mail zmienił ustawienia serwera
    pocztowego i zażądał od userów łączenia się na 465 lub 587 zamiast na 25 to
    jego też byś oskarżył o ograniczanie swobód?

    Lemat

  • 179. Data: 2009-12-02 10:23:07
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    kanold wrote:

    > Port 25 powinien byc uzywany do wymiany ruchu miedzy serwerowego i musi
    > to w koncu zaczac byc rozroznianie.

    Po czym się odróżnia klienta smtp, czy jest serwerem,
    czy nie jest?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 180. Data: 2009-12-02 10:24:31
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Sie nie zgadzasz?

    Nawet nie to. Po prostu wątpię.

    >Owszem, w wielu publikatorach bylo sporo informacji o tym kiedy i jak wolno
    >nagrywac rozmoway i uzywac kamer.

    I pewien jesteś, że dokładnie zapamiętałeś?

    --