  • Data: 2009-12-08 19:46:24
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkim tak zwracasz uwagę by Cię filtrowali jak im się nie podoba co
    > piszesz, więc czemu nie zastosujesz tej samej metody?

    Napewno nie masz jakiś problemów? Może Ci pomogę tylko powiedz.

    Mam wrażenie, że masz problemy z samooceną, skoro z twoich wypowiedzi
    wynika, że jestem tylko jakimś durniem, a jednocześnie tak bardzo chcesz mi
    dopieprzyć że nawet nie czytasz do końca co pisze tylko szukasz gdzie
    ugryźć. Przecież durnia powinieneś olać i tyle.

    Mówie poważnie. Twoje zachowanie to sprzeczność, więc musi być jakiś
    problem.

    Pisz na priv jakby co zostanie między nami.