  • Data: 2009-12-08 21:39:51
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Problem z iloscia.
    > Ale IPv6 nie ma tego problemu, mam wrazenie ze ich sprzet na to pozwala,
    > mogliby cos zrobic w tym kierunku.
    Dokładnie problem z ilością.
    Publiczne IP to już koszty o stałym nie mówiąc. Kiedyś jak neo ruszała
    to stałe ip o ile pamiętam było. Tak jak na SDI. Jak na samym początku
    ktoś rezygnował z SDI na rzecz NEO to właśnie stałe dostawał.
    Ja używam publicznego IP z racji wykonywanej pracy. NAt mam własny w
    domciu. I takie rozwiązanie mi pasuje. Co innego NAT dostawcy a co
    innego własny.
    W TP jestem chyba 4-5 lat i mimo jego cechy jako "monopolisty" co
    niektórych bardzo kole to złego słowa nie dam powiedzieć, jedna awaria
    która trwała godzinę.
    Dla łącza do domu rozwiązanie TP i podobne innych operatorów są jak
    najbardziej optymalne.
    I ten nieszczęsny 25 zgodnie ze specyfikacją niech służy do tego do
    czego był przeznaczony. A blokada portów pozostałych "windowsowych"
    tylko niektórym na dobre wyszła