  • Data: 2009-12-08 20:23:03
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:

    > Jeśli nie potrafisz tego zrobić to mogę Ci zaoferować swoje usługi. Spiszemy
    > umowę a w niej klauzula że odpowiadam finansowo, jeśli system nie będzie
    > miał wydajności takiej jak założona w tej samej umowie.

    Takie oferty to nie do mnie.
    Poza tym, lubię jak jest koszernie, a duży NAT stoi z tym w sprzeczności. ;)

    Możesz się jednak pochwalić, jaki mniej więcej limit użyszkodników
    i sesji/stanów przewidziałbyś na jednym węźle takiej NAT-ownicy.

    > A skoro dane były to się ROBI.

    Jakoś wydaje mi się, że przy obsłudze zgłoszeń wolałbym szukać trójki (czas,
    IP, login) w logach RADIUS-a niźli polegać na tym, że ktoś łaskawie poda mi
    wynik lookupu do magicznego large-scale identa. :>

    --
    Paweł Małachowski