  • 21. Data: 2006-04-13 21:10:16
    Temat: Re: TPSA ATM - polityka prokliencka?
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

> [...]
    >

    > Cumulative Power On Time (hours) : 0
    > Main Card HW Revision : 13
    > Main Card HW Configuration : 0
    >
    > Main SW File Name : su_2_0_1_51.bz
    > Main SW Version : Rel_2_0_1_51
    > Shadow SW File Name : su_2_0_1_49.bz
    > Shadow SW Version : Rel_2_0_1_49
    > Running From : Main
    >
    > Base Station ID : xxx.xxx.0.0.xxx.xxx
    > Base Station Mask : 255.255.255.0.0.0
    >
    > Bandwidth (MHz) : 3.5
    > Uplink (Tx) Frequency (MHz) : 3651.750
    > ATPC Support : Enable
    > TX Power (dBm) : 20
    >
    > Estimated distance From BS (meters) : 9900

    wyslij mi na priv co za sprzet i co za firma:D:D

    pozdrawiam
    Waldi

  • 22. Data: 2006-04-14 01:54:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 12 Apr 2006 17:29:04 +0200, użyszkodnik Andrzej
    <a...@n...in.poland> napisał:

    > Tylko, że nie pozwalają dojść do siebie na własny koszt. Ja mam
    > centralę TP 15 metrów od siebie. Moja studzienka jest pół metra
    > od ściany centrali TP. Opiekun daje mi do zrozumienia, że nie mam
    > możliwości wejścia własnym światłowodem, na własny koszt do
    > cetnrali TPSA.

    może w takim ukladzie "opiekun" dostaje niższą prowizje ???

    pogadaj z nim, może jak Ty mu prowizje wypłacisz to pojawią się takie
    możliwości... :P

  • 23. Data: 2006-04-14 14:53:24
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 14 Apr 2006 03:54:26 +0200, futszaK napisał(a):

    > może w takim ukladzie "opiekun" dostaje niższą prowizje ???
    >
    > pogadaj z nim, może jak Ty mu prowizje wypłacisz to pojawią się takie
    > możliwości... :P

    Może sam się odezwie jak wyślę wypowiedzenie wszystkich umów
    polpakowych i DSL-i :-). Jeżeli nie, to płakał nie będę.

    Andrzej.