  • 1. Data: 2006-04-12 18:45:00
    Temat: awaria bdi nad morzem
    Od: zzzbrand <z...@o...pl>

    Ktos cos wie moze na temat awarii netiowego bdi w regionie gdanskim ? Nie ma
    od 3 godzin, mowia ze padl im koncentrator i nie potrafia powiedziec kiedy
    naprawia, co ciekawe w domu mam net24 od nich i stwierdzam ze na
    przestrzeni ostatnich kilku miesiecy moje malutkie lacze domowe jest o
    wiele mniej awaryjne (wlasciwie awaryjnosc 0%) od powaznego firmowego

  • 2. Data: 2006-04-12 21:59:38
    Temat: Re: awaria bdi nad morzem
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    zzzbrand napisał(a):
> [...]
    > przestrzeni ostatnich kilku miesiecy moje malutkie lacze domowe jest o
    > wiele mniej awaryjne (wlasciwie awaryjnosc 0%) od powaznego firmowego

    nad morzem gdzie?, bo koncentratory maja w kazdym miescie (gdzie
    dzialaja) ze dwa jak nie wiecej.

  • 3. Data: 2006-04-13 17:22:57
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "kamil kapturkiewicz"
    <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> napisał w wiadomości

    >nad morzem gdzie?, bo koncentratory maja w kazdym miescie (gdzie
    >dzialaja) ze dwa jak nie wiecej.

    Nie... Nie moze byc, Netia tez sie psuje? Myslalem ze tylko TKT...

    Wlochaty

  • 4. Data: 2006-04-13 22:55:45
    Od: zzzbrand <z...@o...pl>

    > Nie... Nie moze byc, Netia tez sie psuje? Myslalem ze tylko TKT...
    >
    > Wlochaty

    psuje sie psuje i to w tym roku zadziwiajaco czesto, teraz pobili rekord 6
    godzin nie bylo

  • 5. Data: 2006-04-14 08:12:29
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    zzzbrand napisał(a):

    > psuje sie psuje i to w tym roku zadziwiajaco czesto, teraz pobili rekord 6
    > godzin nie bylo

    u mnie od lipca 2005 dziala bez zadnej przerwy.

  • 6. Data: 2006-04-14 15:30:32
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > u mnie od lipca 2005 dziala bez zadnej przerwy.

    Etam, rekordem to ostatnio był cały tydzień w lutym czy marcu br
    jak się sypał ruch pomiędzy trójmiejskimi sieciami (task, multimedia,
    wp.pl itd.) a niektórymi lokalizacjami BDI/IP Transit.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]